Ki ne emlékezne Károly történetére, aki szüleinek az Elvirán keresett vonatot. A megállóban derült ki, hogy az internetes menetrend félrevezette őket, és a MÁV telefonos ügyfélszolgálatát is, akik ugyan abból a menetrendből tájékozódtak. Olvasónk felhívta a társaság figyelmét a hiányosságokra, akik készek változtatni az ügyintézés menetén, hogy az utasoknak mindig pontos, gyors információkat adhassanak. A történt előzményeiért kattints ide!
Tisztelt Soós Károly Úr!
Köszönöm türelmét. Az ügyfélszolgálatunkra érkezett megkereséseit visszahallgatva szomorúan tapasztaltam, hogy nem tudtunk Önnek megfelelő információt adni telefonon.
Kollégám, akivel először beszélt, megpróbálta elérni a Déli pályaudvart, de ennek eredményét sajnos már nem tudta Önnel megosztani, mert a vonal megszakadt. A MÁVDIREKTet bejövő hívások megválaszolására hozták létre, de egyetértek Önnel, hogy az adott helyzetben egy visszahívás nagy segítséget jelentett volna, ezért módosítani fogjuk az ezzel kapcsolatos intézkedési rendet. Az Elvira folyamatos fejlesztés alatt áll, minden pontatlanságot hivatalos úton jeleznünk kell és a javítást rövid időn belül elvégzik. Ez történt az Ön esetében is.
A jövőben is forduljon hozzánk bizalommal, kollégáim gyors és pontos információkkal állnak rendelkezésére.
Üdvözlettel,
XY ügyfélszolgálat vezető
Tisztelt XY!
Nagyon köszönöm a választ. Nagy örömmel olvastam, hogy kezdeményezni fogják a visszahívással kapcsolatos intézkedési rend változtatását. A vonal ugyanis valóban megszakadt (miközben várakoztam az ügyfélszolgálatot teljesítő hölgyre), és a második hívásom alkalmával egy új kollégának kellett újra elmondanom az egész történetet elölről.
Ettől függetlenül válasza és ígérete számomra teljes mértékben kielégítő.
Munkájához minden jót kívánok!
Üdvözlettel: Soós Károly