Olvasónk annyira figyelmetlen volt, hogy a vonaton felejtette a bőröndjét. Segítséget kért a MÁV dolgozóitól, akik néhány telefon, és egy kis várakozás után előkerítették az eltűnt csomagot. Teljes történet alant:
Üdv Mindenkinek!
Hogy ne csak rosszat olvassunk nemzeti vasúttársaságunkról, íme egy tegnapi (2009.01.15.) sztori ami jómagammal esett meg.
Vessen rám követ bárki, de az én szememben tegnap nagyot nőtt a MÁV, vagy legalábbis néhány MÁV alkalmazott. Történt ugyanis, hogy külföldi utamból visszaérkezvén autó híján legegyszerűbben vonattal tudtam hazamenni. A célállomás Herceghalom. Volt egy hátizsákom illetve egy kis bőröndöm. A kis bőröndöt feltettem az ülések feletti csomagtartóra, amiről aztán leszálláskor sikeresen megfeledkeztem. Csak akkor ugrott be, hogy valami hiányzik, amikor a vonat már nagy sebességgel gurult ki az állomásról. Rögtön siettem a forgalmi irodába, hogy esetleg sikerül-e telefonon "utolérni" a vonatot. A forgalmista srác rögtön telefonált, hogy kiderítsék a jegyvizsgáló telefonszámát. Végülis sikerült utolérni a jegyvizsgálót, emellett a tatabányai forgalmistát is, aki később kiment a vonathoz, hogy átvegye a megtalált bőröndöm. A lényeg, hogy Tatabányán a bőröndöm befejezte a potyaútját, mert visszajelezte ezt az ottani forgalmista. Igazából egy egyórás akció volt, mire újra nálam volt a bőrönd. Így utólag is örök hála a herceghalmi forgalmista srácnak, majd az őt váltó hölgynek, illetve a tatabányaiaknak is, a segítőkészségükért.
KÖSZÖNÖM!
Üdv: Whaides