Főoldal | 2.oldal | 3.oldal | 4.oldal | 5.oldal | Archívum | Blog-szabályzat
Vasúti szakmai topic | BKV-figyelő | Gál M.
 



Hétfőn hajnalban Pusztaszabolcs állomáson a Váctól Beremendig közlekedő tehervonat kocsija kisiklott. Az esemény következtében az egyik sérült váltó miatt a pusztaszabolcsi karbantartó üzemből a FLIRT szerelvények nem tudnak kiállni, illetve karbantartásra beállni. Emiatt a holnapi nap során elsősorban a Székesfehérvár-Budapest vasútvonalon bizonyos FLIRT motorvonatok helyett régebbi típusú szerelvények fognak közlekedni menetrend szerint.

Címkék: budapest máv székesfehérvár baleset információ tájékoztatás flirt stadler


A bejegyzés trackback címe:

https://mavfigyelo.blog.hu/api/trackback/id/tr571023224

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

maglew 2009.03.25. 10:54:50

Pusztaszabolcson nem kéne végre felújítgatni a váltókat, mert már nem az első hogy ott keresztbeáll a tehervonat. Ez az egész 40-es vonal egy vicc, ott siklik a legtöbbet a vonat

mutant · http://universal.blog.hu 2009.03.25. 12:10:56

Lassan 10 éve vonatozom hetente legalább egyszer vagy kétszer,de még életemben nem láttam adzsuvás ruszki vonatokon kívül másmilyet:) Lehet,h ez a Flirt csak legenda:D Na jó,egyszer a szerb IC-vel jöttem haza Pestről,és nem mertem rágyújtani a dohányzó vagonban,mert annyira megilletődtem a tisztaságtól és modrnségtől:):):)

Mesteri Margarita 2009.03.25. 14:12:15

Háhh, és emiatt maradt ki martoni vonat? És a min. 30 perces késések is emiatt voltak?

Misi, küldtem mailt ennek kapcsán; érdekes tér-idő ugrások vannak a Déli környékén :) vagy csak nem matektagozat...

BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2009.03.25. 14:24:34

@Mesteri Margarita:

Én utánad mentem nemsokkal. A 7:24-es 20 percet késett a kiírás szerint, a 31-es alsóssal mentem, az jött szerencsére pontosan:)

Levelet köszi. Publikálható?:)

Mesteri Margarita 2009.03.25. 16:14:39

@BKV figyelő: nyugodtan, csak az elejéről a nyafogást hagyd le légyszi :-P

BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2009.03.26. 21:46:18

@scooby doo:

Hát, mivel érdi vagyok, innen járok be minden nap. Már amikor hazajövök...;)
süti beállítások módosítása