Főoldal | 2.oldal | 3.oldal | 4.oldal | 5.oldal | Archívum | Blog-szabályzat
Vasúti szakmai topic | BKV-figyelő | Gál M.
 



Olvasónk eddig leszólta azokat, akik elveszítették a bérletüket. A napokban ő is megtapasztalta milyen az, ha az utazási igazolvány elveszik. Szerencséje volt, mert egy kalauz megtalálta, és postán visszaküldte az utasnak.

Szia MÁV-figyelő!

Megyek haza pénteken (jún. 12.) vonattal. Átszállok a Keleti pu.-n. Átszállok Szerencsen. Zsebellenőrzés. Hol a bérletem? Hátizsákban? Nem! Hülye vagyok, elhagytam (én, aki pont oltottam valakit múltkor a bkvfigyelőn, h bérletet nem lehet elhagyni). Király!

Vasárnap újra utazok. Késik a vonatom. Tök jó, hogy nem IC-vel akartam továbbutazni, éreztem én, hogy az a 8 perc nem lehet elég átszállásra :). De így már nem kell várnom 43 percet, alig van fél órám. Baktatok a vonatomhoz. Valaki angolul beszél. Felkapom a fejem, egy menetjegyellenőr segít valakinek, és angolul beszél! (tök jó, jut eszembe; el is mosolyodok, talán meg kéne írnom a figyelőre, gondolom hirtelen).

Telik a hét, nyomozom a bérletemet a volánnál, sehol semmi. Szerencsére sokat dolgozok, nem tudok fényképet készíttetni az újhoz.

Szerdán jön egy levél, feladó nélkül, egri postabélyegzővel. Benne a bérletem! Hurrá! És egy cetli: "Bp. Keleti Pu.-on találtam, menetjegy ellenőr. vagyok.  Üdv: B. Cz. Margit"

Hát Kedves Margit! Köszönöm szépen! :)

Viktor

Címkék: utazás máv vonat vasút utas bérlet pozitív kalauz észrevétel dicséret


A bejegyzés trackback címe:

https://mavfigyelo.blog.hu/api/trackback/id/tr371195117

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

snuffi · http://mentolosmacska.sfblogs.net 2009.06.19. 12:59:29

ez még akár a szimpatikus blogra is mehet :)

Lalikiraly 2009.06.19. 13:32:08

Ez komoly :) És meglett a Happy End :) Érdekes most nincs vitázás :) Tök jó hogy vannak ilyen rendes emberek.

Én veem olyan volt, hogy áruház parkolóban az autó mellett elejtette az ember a kocsiját. Én meg kihivíttam az áruházból. De azért megnéztem az autó papírjai, bizos ami biztos meg az emberkéét hogy az övé e:) Mert sokan szerintem megfogták volna kocsi kinyit és túz el vele.

just Cheech (törölt) 2009.06.19. 13:37:21

Ez 'off' egy kicsit, de van egy dolog, amit soha nem értettem: amikor vasúton utazom -szerencsére kurva ritkán-, akkor a felszállás után már egy perccel állati büdös vonat szagú leszek, főleg a kezem, pedig még kurvára hozzá se értem semmihez...
Pedig mindig első osztályon utazom, nekem megéri, de még annak is ugyanolyan szaga van, csak talán nincs összeköpködve szotyival.

petya.bacsi 2009.06.19. 17:07:48

@just Cheech:
off
jó kérdés. Most, így baráti 35 fokban, tök jó ülni a plüssüléseken, amik alapból bűzlenek, így még több ember izzad, még büdösebbek lesznek az ülések, mert ugye takarítani minek. Személyvonatoknál is iszonyat.

Volt, amikor a legelső vonattal utaztam, hogy öklendezve léptem be, és rögtön húztam le az összes ablakot, annyira büdös volt, hogy megmaradni nem lehetett. Ráadásul valami fehér port/vegyszert is szórtak az ülésre - gondolom ez a nagytakarítás MÁV-éknál - attól meg foltos volt az amúgy is tarkabarka ülés.

Undorító, még mindig az orromban van a MÁV szaga, egy kiadós utazás után rögtön megy öblítésbe a ruha, nem azért mert én vagyok büdös, de olyan szagokat összeszed a ruha, hogy muszáj kimosni. Aki meg vonattal jár be, az élvezheti egész nap a vonat szagot.
on

petya.bacsi 2009.06.19. 17:10:12

BKVFigyelő, a BKV-s blogodban nem kéne ez a mondat: "A kalauzoknak is van szívük".

Persze, hogy van szívük, az pumpálja a vért a testükben, és persze, hogy van normális kalauz, vasúti dolgozó. Nem ritkák ők, mint a fehér holló. Csak sajnos a "szívetlen" (vagy szívtelen? :D) dolgozókból több van.

ZBR 2009.06.19. 17:39:23

Egy jó tanács:
tulaj neve + címe legyen a bérletben egy cetlin. :)

rickyramirez 2009.06.19. 21:30:55

@Lalikiraly:
Nem zavar, hogy a kommented második bekezdése teljesen értelmetlen, értelmezhetetlen? Ha már veszed a fáradságot, hogy beírsz és el akarsz mondani valamit, akkor érthetően írd le, vagy tanulj meg előtte rendesen magyarul!

Sherlock20 2009.06.19. 22:18:05

ilyen sztorim van nekem is! Egy éve egy barátom fönnhagyta a vonaton a vízilabda cuccát. csak a suliban esett le neki, hogy hoppá, cucc a vonaton a déliben. megy iskola titkárságra, titkárnőnk rendes, telefonál mávnak, talált tárgyak osztály stb. úgy tűnik semmi remény, amikor 11 (kb. 3 óra telt el, vagy 4, rég volt) jött a telefon, hogy egy kalauz asszony leadta a déli talált tárgyak osztján. ez is happyend volt, magyar óráról elengedték, hogy cuccát visszakapja.

Úgyhogy vannak jó fej ellenőrök. (az is lehet, a kettő személy u.a... :) )

Helike13 2009.06.20. 00:44:10

@Lalikiraly: "parkolóban az autó mellett elejtette az ember a kocsiját"

Szerencse, hogy nem esett senki fejére a több száz kilós kocsi.......

matteo14 2009.06.20. 18:06:13

@petya.bacsi: Hát én azért szeretem a régi fülkés kocsig szagát "szipuzni".

matteo14 2009.06.20. 18:07:04

Kocsik nem kocsig.Bocsi.

Ákibard! 2009.06.20. 19:04:22

@just Cheech:
"MÁV-Szag". Szoktuk rá mondani ami ebben a formában nem igaz :-)

Ez kérlek foszfor és vaspor keveréke a féktuskó kopásából jön.
Fém a fémen súrlódik, és kopik le. Ebből lesz az a rozsdás dzsuva mindenhol.
Ha megnézel egy IC vagy EC kocsit, hiába 2007-es a fővizsgája,mégis tiszta a teteje. Nem a mosás miatt hanem a tárcsafékje miatt.

Ákibard! 2009.06.20. 19:07:09

@matteo14:
Nálunk az egyetemen Győrben az egyetem két épülete között egy vasúti kocsi van kirakva átjáróként, ugye az egykor szépemlékű győri RÁBA vasútikocsigyártás emlékeként... Belülről berendezve, vannak abklakok meg minden, csak ülés nincs :-) Annak is olyan szaga van, az a tipikus felmelegedett vasútikocsi szag :)
süti beállítások módosítása