„A fesztiválszervezők szarjanak sünt!” –mondaná a vasúthoz valamit értő kommentelő olvasónk levelét olvasva. Sok mindenért lehet piszkálni a MÁV-ot, de azért szerintem nem a társaság a felelős, ha egy fesztiválszervező nem rendel különvonatot, vagy nem értesíti a céget, hogy több kocsi kellene. Ettől függetlenül a vasutas beszélhetne egy kicsit kulturáltabban is az utasokkal.
Tisztelt MÁV-Start ZRt!
Az alábbi levelem nagy felháborodásomban írom Önöknek! Még nagyon frissek az élmények. Minden reggel Székesfehérvárról a 4.48 órakor induló személyvonattal járok több utastársammal Budapestre dolgozni. Ma is reggel időben kint vagyunk, várjuk a vonatot (amely a nyári menetrend szerint Fonyódról indul). Be áll a vonat az állomásra...már a mozgó vonaton látjuk, hogy ide esélyünk sincs felszállni, végig megyünk a szerelvény mellett, amely 5 kocsiból állt), és mindenhol dugig, és még az előterekben is álltak. Egyetlen egy utas sem tudott a vonatra felszállni. Emiatt a fél órával később induló vonattal tudtunk csak eljönni, ami ugye a munkában is fél óra késés, amit nem nagyon tolerálnak az munkáltatók.
Utastársaimmal odamentünk Székesfehérváron a forgalomirányítóhoz, aki akkor éppen nem volt a helyén, és az iroda előtt ülök vasúti dolgozók válasza a következő volt, hogy ez van, majd mennek a következővel.
Kérdéseim:
• Mivel, tudott a MÁV a hétvégi balatoni fesztiválról, nem lehetett volna-e mentesítő vonatot indítani, mint ahogy azt a VOLT fesztiválra is megtette?
• Ha már látja a MÁV, hogy mennyi utas van, akkor a kalauz, vagy a mozdonyvezető jelzi, hogy nem tudnak többen felszállni...akkor legalább Székesfehérváron nem lehetett volna-e vagy egy mentesítő vonatot indítani, vagy pedig plusz kocsikat a szerelvényhez hozzákapcsolni?
Jelen levelemet a Megint Állunk Vazze, és a MÁV-figyelő internetes blogokhoz is másolatban küldöm!
Üdvözlettel: Molnár Éva