Főoldal | 2.oldal | 3.oldal | 4.oldal | 5.oldal | Archívum | Blog-szabályzat
Vasúti szakmai topic | BKV-figyelő | Gál M.
 



Olvasónk nem volt a toppon, amikor a vonaton felejtette táskáját, benne a 200 ezer forint értékű fotófelszerelésével. Nem nagyon bízott abban, hogy a táskát és a benne lévő fotós cuccokat viszont látja még, mégis visszataxizott az állomásra. Akkor jött a meglepetés:

Kedves MÁV-figyelő!

Annyira hihetetlen a történet hogy meg kell osszam a világgal.

Augusztus 1-én Kelenföldről vonatoztam Dunaújvárosba reggel 9:05-kor induló vonattal. Biciklivel voltam, továbbá egy hátizsák is volt nálam, ami kb. 200 ezer forint értékű fotófelszerelést tartalmazott.

Mivel eléggé szét voltam csúszva az előző esti meleg miatti nem alvás miatt, amikor letoltam a biciklit a vonatról, a hátizsákot fent felejtettem. Ezt csak akkor vettem észre amikor már betekertem a városba.

Mondanom sem kell hogy gondolatban azonnal leírtam a táskát mint veszteség. Természetesen nem adtam fel, mégha csak matematikai esélyem is volt gyakorlatilag.

Rövid elmélkedés után visszataxiztam az állomásra és kértem a Forgalmi osztályon dolgozó fiatalokat hogy hallgassák meg a  történetem, hátha tudnak segíteni. Legnagyobb meglepetésemre közölték, hogy már hívtak őket Pusztaszabolcsról hogy a kalauz leadott egy hátizsákot a Dunaújvárosból visszafelé tartó vonatról.

Nem akartam hinni a fülemnek. Összeszedtem jóapámat és autóját, elgurultunk Pusztaszabolcsra, ahol a helyi forgalmisok hiánytalanul visszaadták a táskát.

Ezúton szeretném megköszönni az összes MÁV-dolgozónak az önzetlen segítségét, tényleg nem sok esélyt adtam hogy viszontlátom a dolgaimat.

Csöppet közhelyesnek tűnhet ha azt írom hogy roppant módon örülök hogy nem veszett még ki a becsület az emberekből meg ilyesmi, de tényleg ez a helyzet.

Üdv, Kovács Géza

Címkék: közlekedés máv vonat csomag vasút figyelmetlenség utas pozitív vasutas dicséret


A bejegyzés trackback címe:

https://mavfigyelo.blog.hu/api/trackback/id/tr651286187

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

siófoki35 2009.08.04. 11:56:41

Szombathelyen hasonló sztori: Bejött az utascentrumba egy néni, hogy Kelenföldön amikor felszállt, a peronon hagyta a táskáját. Infós néni körbetelefonál, majd felhívja a kelenföldi forgalmistát. Mondja hogy nem adtak le ilyet nála. Kérdi hogy nézett ki a táska. Megmondják. Körülnéz a peronon, és a táska még mindig ott volt a padon. Eltette, néni pár nap múlva ment érte. Köszönet a lelkiismeretes MÁV dolgozóknak.

Gr@yer 2009.08.04. 14:21:41

"mégha csak matematikai esélyem is volt gyakorlatilag"

Ennél nagyobb hülyeséget is rég hallotam már.

Bambalazs 2009.08.04. 14:40:56

matematikai esély mindig van. 50-50% :D vagy igen, vagy nem :D

Tomi324 2009.08.04. 15:15:06

Én ebben az esetben nem attól tartottam volna, hogy a vasút keveri el, hanem a "kedves" utastársaimtól.....de azért már régen volt pozitív cikk, kellett már végre egy :)

Adani 2009.08.04. 15:20:16

Pontosan általában ez szokott történni ,h valakinek megtetszik és elviszi.

Hasonló sztori amit hallottam, h asszem Szolnokon leszállt a júzer a vonatról és mikor elindult vette észre, h hűha a laptopja fent maradt. Forgalmi irodába rohanás elmondta, h hogy nézett ki melyik kocsiban utazott stb. Törökszentmiklósnak is szóltak, mondták is, h igen a kaller megtalálta leadta náluk, mindjárt megy egy vonat visszafelé Szolnokra feladják és majd a kaller odaadja. Így is volt, megvárta a júzer a vonatot jött a kaller kezében a laptoppal ( táskában volt sztem).

miisanevem 2009.08.04. 22:47:14

Nem kellett volna annyit szívni és akkor nem felejted a cuccaidat a vonaton.

geosvuk 2009.08.05. 06:21:32

Elég gáz, hogy valaki fennhagyja a táskáját, hogy a fenében nem lehet azt észrevenni??
A másik az, ha biciklivel volt, akkor miért taxival ment vissza az állomásra???

matteo14 2009.08.05. 11:46:14

Végre egy pozitív cikk.Grat!Amúgy néha én se vagyok jobb.

Alkotás mánia 2009.08.05. 12:23:58

Egyszer mentem egy vonattal hegyes halomba.Az utas két akkora táskát felejtett a vonaton,hogy egy négyes helyett elfoglalt vele.Hegyeshalomban már hívtak.Mondtam,hogy vissza visszük Győrbe ha már az utas úgy is ott van.Mondtam,hogy mikor érkezünk legyen ott a peronon és meglesz a táskája.Mikor vissza érek Győrbe keresem az utast de nincs sehol.Kérdem a szolgálattevőket nem -e látták?Ők mondták,hogy itt volt de el ment.Akkor most ilyenkor mi van?Világosan meg mondtam mikor érkezik a vonat és legyen a peronon.Ha neki nem volt olyan fontos a cucca,hogy a peronon legyen érkezéskor akkor mit vár a vasúttol?
Egyébként örülök,hogy végre valaki valami jót is ír rólunk.Látjátok köztünk is vannak még becsületesek és nem minden utas nyúlja le a másik cuccát.

DonAdmin 2009.08.06. 18:16:17

Haverom is járt igy,fent maradt táskájával. Meglett. Sértetlenül.
Figyeltétek? A SZÁZSZÁZALÉKIK POZITIV kimenetelű hírben is voltak a fikázók,akik a szart keresték benne.
respekt
Üdvözlettel: MacDonát

Új Nick 2009.08.07. 13:07:19

kábé 18 éve történt velem, hogy az anyukám által kiválasztott, rám erőltetett, és általam utált farmerdzsekit fenthagytam a vonaton (TÉNYLEG véletlenül!), Hatvannál. Ezt egyáltalán nem bántam. :D
De valami iratot is benne felejtettem és 3 nap múlva levelet kaptam, hogy Miskolc Tiszai Pu.-n átvehetem a cuccomat... Így aztán, mivel nyári szünet volt és volt időm, elvonatozgattam Miskolcra és nem túl boldogan átvettem a dzsekit. Még mindig meg van...

:D
süti beállítások módosítása