Mint azt már tegnap bejelentettem, az érkező levelekkel (amennyiben az olyan) nem csak a MÁV-Start ügyfélszolgálatát keresek meg, hanem az ügyben érintett hatóságokat, szervezeteket is, hogy a bejegyzéseknek minden esetben pozitív hatásuk legyen a vasútra. Emellett felvettem a kapcsolatot a MÁV-Start ügyfélszolgálat vezetőjével illetve vezetőivel is. Nem rabolnám tovább a szót, itt egy levél egy régebbi bejegyzésből:
Tisztelt ÁNTSZ!
2009. június 31-én az általam szerkesztett MÁV-figyelő blogon az alább olvasható utaspanaszt publikáltam. Helyszín a Déli pályaudvar, főszereplő az egyik takarító, illetve a 10 és a 11-es vágány között található ivóvíz kút. Íme egy részlet a levélből:
„Néztem ki az ablakon, amikor a közeli ivókútnál megjelent egy takarító láthatósági mellényben. A nála lévő vödröket kezdte mosni. Az egyikből egy furcsán barna WC-kefét is beledobott a kút „tányérjába” majd nagy vízsugárral mosni kezdte, a csaphoz is hozzáérintette. Kikerekedett szemekkel néztem.”
(A teljes levél a MÁV-figyelő blogon, a http://mavfigyelo.blog.hu címen található)
Tisztelt Tisztiorvosi Szolgálat!
Önök szerint a fentebb olvasható tevékenység -a WC-kefe nyilvános csapban való mosása- mennyire higiénikus tevékenység? Félve kérdezem: a takarítóknak nincs külön helységük a pályaudvaron a takarító eszközök letisztítására?
A MÁV utasainak, és az olvasóim nevében arra kérem Önöket, hogy a fenti esettel kapcsolatosan indítsanak vizsgálatot és kötelezzék a MÁV-Startot illetve az alvállalkozásban működő takarító céget az alap higiéniás követelmények betartására.
Vizsgálatukat és intézkedésüket megköszönve maradok Tisztelettel:
Gál Mihály