Olvasónk a Komárom állomáson lévő WC-ről levelezik a MÁV-Starttal. Vagyis levelezne, ha a MÁV válaszolna, de egy év alatt egyszer sem kapott választ. Az utas arra panaszkodik, hogy a WC-t nehéz elzárni, ömlik belőle a víz feleslegesen.
Kedves MÁV-figyelő!
Gondoltam írok ide is,mert 1 év alatt már 4 alkalommal írtam a MÁV-Startnak, de eddig semmilyen választ nem kaptam.
Komárom állomásnál a WC-k rosszak. Minden hétvégén arra járok, és benézek a mosdóba- az esetek 80%-ában legalább az egyik WC-ben folyik a víz. Nyilván egyes utasok tehetnek róla, hogy nem zárják el maguk után a WC 'csapját' de az is tény, hogy a MÁV sem tesz sok lépést az ügyben.
Az egyik WC ajtajára ki van írva, hogy rossz-ennek ellenére az is mindig folyik, és iszonyat nehéz elzárni. Ha 'lehúzós' rendszer lenne, nem kellene zárogatni. Már egy hónapnyi feleslegesen elfolyó vízmennyiségen szerintem össze lehetne spórolni a szerkezet árát-nem beszélve arról a felesleges pazarlásról,hogy az ivóvizet literszám öntjük le a WC-n, és a víz előállítására,megtisztítására energiát fordítunk ugye.
Egyszer tettem egy kísérletet, kiírtam egy papírra, hogy "Kérlek zárd el a csapot magad után- tegyünk ennyit a környezetért és magunkért" a papír 3hétig kinn volt, és 3hétvégén csend volt a WC-ben. A papír aztán eltűnt, és a víz újra folyik.
Takarítónőnek, pénztárosnak nem inge, engem pedig iszonyatosan zavar, hogy akadály nélkül folyik a víz le a csatornába egész nap-miközben a helység használata egyébként minimális.
Szerintetek mit lehetne tenni? Levelekre nem válaszolnak, ugyanúgy, ahogy a Kelenföldi új perontető beázására se. Szereljek fel magam tartályt, vagy mégis? Kinek lehetne szólni, milyen fórumra írja, hogy legyen végre változás az ügyben? Tudom, hogy az utasok fejében kellene változást elérni, de hosszútávon nem lehet megoldás a 'cetlizés'.
Köszi: Eszti