Főoldal | 2.oldal | 3.oldal | 4.oldal | 5.oldal | Archívum | Blog-szabályzat
Vasúti szakmai topic | BKV-figyelő | Gál M.
 



Megduplázták a menetidőt

 2008.11.14. 07:01

Olvasónknak sikerült a MÁV egyik legjobb járatát kifognia. A vonat 16 perces úton 25 perc késést szedett fel, ami önmagában már nagy élmény volt. A MÁV gondoskodott a szórakozásról is: tömegnyomor, szauna is volt a hullámvasúton.

Tisztelt Hölgyeim és Uraim!

Ma ismét sikerült Solymár állomásról a menetrendszerinti 7 óra 31-es járattal 7 óra 50-kor elindulni. Újpest-Városkapuig a 19 perces késésre még rátettünk 6 percet, így összeszedtünk 25 perc késést a menetrend szerint 16 percig tartó szakaszon. De legalább a szórakoztatásunkról gondoskodtak a szauna és a hullámvasút kombinációjával. Sikerül, ugyanis a legnagyobb dologidőben, 7 és 8 óra között rövid, egy kocsiból álló szerelvényt indítani, amiben mint a heringek préselődünk össze, és úgy izzadunk mint a szaunában. Az elhanyagolt pályán a kocsi alacsony sebesség mellett is akkorákat ugrik és ficánkol, mint a hullámvasút. Javaslom, próbálják ki Önök is.

Üdvözlettel: Csomós József

Címkék: budapest máv vonat késés menetrend utas panasz észrevétel


A bejegyzés trackback címe:

https://mavfigyelo.blog.hu/api/trackback/id/tr84766230

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zoli 2008.11.14. 11:04:12

Kár volt ilyen szar pályára Desirókat rakni. Repednek is tőle az üvegek rendesen. NEm értem miért jó ez a MÁV-nak, elég durván amortizálódnak ott a szerelvények. Inkább tennék be valami jobb állapotú vonalra őket. Ennél már csak a Lakitelek-Kecskemét vonal jobb ott meg úgy ugrál csörög zörög az Uzsgyi hogy rossz hallgatni. Elég lenne oda is a BZ.

Sokba kerülne a szárnyvonalak vágányainak összehegesztése????

petya.bacsi 2008.11.14. 15:03:07

A 120a-s vonal fővonal (!) és ott is ugyanez van.

De ez a normális helyzet a MÁV-nál, odakint már az egész vezérkar repült volna ilyen teljesítmény után - és nem kapnának prémiumot, mint az itteniek -, de itt nem.

Mindig írom, hogy a MÁV-nál semmi sem változott felfele, vagyis nőtt. De: a menetidő!

Ákibard! 2008.11.14. 16:01:16

Zoli!

"Repednek is tőle az üvegek rendesen."

NEM! Az üvegek a Vörösvár környéki baromállatok dobálásai miatt repednek. Sajna alig telik el hét iylene semény nélkül... :-(
Ismerőseim Vörösváriak Ők többször utaztak eltalált szerelvényen, és mondták, hogy mindig ugyanott dobálnak... :-(

Ákibard! 2008.11.14. 16:03:30

Zoli!

"Sokba kerülne a szárnyvonalak vágányainak összehegesztése???? "

Egy heggesztés 50k HUF felett van, és ez csak a heggesztés. Amúgy a régi sínszálak összeheggesztésének valymi kevés értelme van... (Úgyis csere fog kelleni belátható időn belül akkor oda a heggesztés... Emellett techniaki problémákat is felvet, ha egy hézagolt vágányt hézagmentessé varázsolsz. (Biztber pl.))

megmondÓ 2008.11.14. 20:19:21

lehet, hogy a wellingtoni kitérő miatt lett ilyen hosszú az út, csak nm figyelt a tiszelt utas:

erről tudtok
valamit?:

In 1982 - 1983 Ganz-Mávag supplied an order for electric multiple units to New Zealand Railways Corporation for Wellington suburban services. The order was made in 1979, and was for 44 powered units and 44 trailer units, see NZR EM class.

en.wikipedia.org/wiki/Ganz

In 2008 a proposed refurbishment of the Ganz-Mavag units was deferred until the new FM units were available. The projected expenditure was $23.3 million in 2008/09 [2].

en.wikipedia.org/wiki/NZR_EM_class

miért pont újzélandról kell ide kocsi?

bgirl 2008.11.14. 21:26:07

Zoli!

Amelyik vonatról a poszt író beszél, az Uzsgyi és nem Desiro!Mert ezt a vonalat is megtisztelik ezzel a vonattal!
Amúgy poszt író, múlt héten és a héten sem volt ritka,hogy ez a vonat egy kocsival jött!Sőt egyik reggel egy kocsi és Vörösváron egyik ajtó sem nyílt csak 5 perc után!:)

rp_bubu 2008.11.15. 12:36:13

Jól hangzik a duma, de a vonat a 16 perces úton nem szedett fel 25 perc késést, csak 9-et a szöveg szerint, a többi már az egy órás úton valahol jött össze...
Egyvágányú pályán csodát nem lehet művelni, egy vonat megkésik bármi miatt ó, már veri is szét a menetrendet.

A régi fa aljakon összehegeszteni a pályát elég meredek húzás lenne... az első komolyabb hőmérséklet változásig bírná, aztán vetődne ki, törne el... nem kell a régieket hülyének nézni.