Főoldal | 2.oldal | 3.oldal | 4.oldal | 5.oldal | Archívum | Blog-szabályzat
Vasúti szakmai topic | BKV-figyelő | Gál M.
 



Ki ne emlékezne Károly történetére, aki szüleinek az Elvirán keresett vonatot. A megállóban derült ki, hogy az internetes menetrend félrevezette őket, és a MÁV telefonos ügyfélszolgálatát is, akik ugyan abból a menetrendből tájékozódtak. Olvasónk felhívta a társaság figyelmét a hiányosságokra, akik készek változtatni az ügyintézés menetén, hogy az utasoknak mindig pontos, gyors információkat adhassanak. A történt előzményeiért kattints ide!

Tisztelt Soós Károly Úr!

Köszönöm türelmét. Az ügyfélszolgálatunkra érkezett megkereséseit visszahallgatva szomorúan tapasztaltam, hogy nem tudtunk Önnek megfelelő információt adni telefonon.

Kollégám, akivel először beszélt, megpróbálta elérni a Déli pályaudvart, de ennek eredményét sajnos már nem tudta Önnel megosztani, mert a vonal megszakadt. A MÁVDIREKTet bejövő hívások megválaszolására hozták létre, de egyetértek Önnel, hogy az adott helyzetben egy visszahívás nagy segítséget jelentett volna, ezért módosítani fogjuk az ezzel kapcsolatos intézkedési rendet. Az Elvira folyamatos fejlesztés alatt áll, minden pontatlanságot hivatalos úton jeleznünk kell és a javítást rövid időn belül elvégzik. Ez történt az Ön esetében is.

A jövőben is forduljon hozzánk bizalommal, kollégáim gyors és pontos információkkal állnak rendelkezésére.

Üdvözlettel,
XY ügyfélszolgálat vezető

Tisztelt XY!

Nagyon köszönöm a választ. Nagy örömmel olvastam, hogy kezdeményezni fogják a visszahívással kapcsolatos intézkedési rend változtatását. A vonal ugyanis valóban megszakadt (miközben várakoztam az ügyfélszolgálatot teljesítő hölgyre), és a második hívásom alkalmával egy új kollégának kellett újra elmondanom az egész történetet elölről.

Ettől függetlenül válasza és ígérete számomra teljes mértékben kielégítő.

Munkájához minden jót kívánok!

Üdvözlettel: Soós Károly

Címkék: máv ügyfélszolgálat utas panasz válasz tájékoztatás elvira észrevétel


A bejegyzés trackback címe:

https://mavfigyelo.blog.hu/api/trackback/id/tr13871599

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Algopirin 2009.01.15. 10:54:54

így elsőre sünszagú
vagy fotósopp

Lesley · http://8ker.blog.hu/ 2009.01.15. 11:34:48

Ez lett volna az alap (visszahívás), ha már ügyfélszolgálat. Ha meg másodszor is beszélt valakivel, az is igazán körbekérdezhetett volna, kivel beszélt előzőleg.
De úgy tűnik, fejlődőképesek.
Csak lassan.

Ákibard! 2009.01.15. 11:48:47

@Lesley:
"Ha meg másodszor is beszélt valakivel, az is igazán körbekérdezhetett volna, kivel beszélt előzőleg."

Persze. Csak ehhez elég sokan vannak, és nem utolsó sorban ha nem ugyanahhoz kapcsolta a rendszer, akkor a korábbi ügyintéző épp beszélt valakivel.

petya.bacsi 2009.01.15. 13:48:06

Milyen durva már, hogy a MÁV nem éri el a saját munkatársait (pályaudvar). Na, itt van a probléma gyökere. Az, hogy nehezükre esik felvenni a telefont a pályaudvarokon, mert ég a kezük alatt a munka...

Legelőször egy zöld szám bevezetését javasolnám, hogy ne a kedves fizető utas fizessen, ha érdeklődni szeretne, hogy vajh hol jár a vonata, mikor már 20 perce otthon kéne lenni...

petya.bacsi 2009.01.15. 13:51:26

"...a vonal megszakadt."

Vagy csak egyszerűen lerakta :) Nem, csak vicceltem :)))

ZBR 2009.01.15. 14:09:55

@petya.bacsi: Én azért azt hiszem, hogy van olyan budapesti fejpályaudvar, ahol inkább a vonatokkal foglalkoznak és nem a telefonokkal. Ha ráér felveszi, ha nem, akkor sorry. De egyébként esetünkben felvették...

A zöld szám amúgy jó ötlet lenne. Csak a baj az, hogy a valami miatt 10 percet késő vonatról egyszerre ötvenen hívnák, hogy "MIÉRT ÁLLUNK VAZZE?" És erre nehéz ám válaszolni. A MÁVDIREKT helyi tarifával hívható.

petya.bacsi 2009.01.15. 14:18:59

ZBR: 10 perc késésnél nem hívnák az utasok, mivel megszokták, hogy a menetrend csak egy ajánlás, és nagyrészt nem úgy járnak a vonatok, ahogy a nagykönyvben le vagyon írva.

Kíváncsi vagyok, mikor lesz utas és ügyfélbarát ez a cég, ami a mi vérünket szívja, de a szolgáltatása egy 10-es skálán 2-es. Szerintem soha.

Ákibard! 2009.01.15. 14:49:49

@petya.bacsi:
"Milyen durva már, hogy a MÁV nem éri el a saját munkatársait (pályaudvar). "
Az egyetlen bibi az egészben hogy a direktnél nem mávosok vannak. Nem is mávos cég, így belső vonaluk sincsen. Csak egyszerű polgári szám... Ez gáz. Már az is, hogy nem mávosok adnak felvilágosítást.

Ákibard! 2009.01.15. 14:52:38

@petya.bacsi:
"10 perc késésnél nem hívnák az utasok, "
Azt te csak hiszed. A zöld számokra érkező hívások nagyjából fele csak és kimondottan azért történik, mert ingyenes. Ezzel mindent elmondtam sztem.

Adani 2009.01.15. 15:14:36

Gondolod ,h ellepenék a Direktet a telefonbetyárok?

siófoki35 2009.01.15. 18:27:56

Kiszervezték azt a sz@rt is. Én még emlékszem, amikor Siófokon volt egy információs, aki kezelte az információs vonalat. Fonyódon is stb. A családi emlékezet szerint az állomásra kiindulás előtt felhívták Fonyódot, hogy mikor ment el a vonat (mennyi késéssel)

Most meg... sztrájk idején MÁVDIREKT nem tudta hogy hogy járnak az egomi vonatok. Mondom, akkor kérem az egomi állomás számát, hogy megkérdezhessem, hogy indítottak-e vonatot (Piliscsabán szálltam volna fel) Ere azt mondták, hogy ezt nem tudják de ha tudnák sem adhatnák meg, titkos szám. Ja persze, bent van minden állomás száma a telefonkönyvben...

siófoki35 2009.01.15. 18:29:11

Bocs nem Piliscsaba mert ott ugye van szolgálat, hanem Pázmáneum, ott csak pénztáros van de aznap ő sem volt.

Ákibard! 2009.01.15. 19:51:33

@siófoki35:
Nem szervezték ki, mert nem is volt soha ilyen egysége a mávnak...
Más kérdés, hogy leépítették azokat az embereket, akik ezzel foglalkoztak, és egy központi infót hoztak létre külső céggel.

Amúgy a vasúti számok megszerzésének legjobb módja: Bemész egy olyan állomáson a forgalmiba, ahol ismernek, neked nem lesz nehéz :-))) Elkéred tőlük a telefonkönyvet, kiírod ami kell vagy végig lefotózod. Így megy ez...

A telefonkönyvben általában a vonalas van megadva ha meg van adva, az üzemit nem teszik bele. De újabban már az állomásokhoz is a direkt van írva.

Ákibard! 2009.01.15. 19:55:35

@Adani:
Írtam neked hosszú választ de a blog.hu elnyelte hibára hivatkozva...

Adani 2009.01.16. 11:57:29

@Ákibard!:

A Firefoxban néha vissza lehet varázsolni a kommentboxba írt dolgokat. Nekem sikerült már párszor, sőt egyszer még egy lefagyás után is megőrizte mikor már keresztet vetettem rá, és már elkönyveltem, h azt a kisregényt nem fogom még egyszer beírni.