Főoldal | 2.oldal | 3.oldal | 4.oldal | 5.oldal | Archívum | Blog-szabályzat
Vasúti szakmai topic | BKV-figyelő | Gál M.
 



Olvasónk levele majdnem egy hónapja jelent meg a blogon. Édesapja a tapolcai vonatot várta a budatétényi megállóhelyen, ám az nem jött, és a késésről nem is tájékoztattak. Mint a lenti levélből kiderül, az Elvira volt a hunyó, mert a vonat nem is áll meg a megállóhelyen, ezért nem volt tájékoztatás:

Tisztelt Utasunk!
 
Köszönettel vettük a honlapunk üzenőfelületére küldött levelét. 2009. június 19-ei megkeresésével kapcsolatban az alábbiakról tájékoztatjuk:
 
Társaságunk lehetőségeihez mérten igyekszik utasai részére minden esetben a pontos, kulturált utazást, szolgáltatást biztosítani, ezért őszinte sajnálattal értesültünk az édesapját ért kellemetlenségről. Tájékoztatni szeretnénk, hogy a vonatközlekedést számos tényező befolyásolhatja hátrányosan: nehezen tervezhető, megnövekedett utasforgalom, a különböző pályatechnológiai problémák (vágány-teherbírás csökkenése miatti lassújelek), műszaki meghibásodás, és rendkívüli események (kábellopás, balesetek, szélsőséges időjárás). Csúcsidőben már egy vonat késése is több vonat késését generálhatja.
 
Nyilvántartásunk szerint a június 19-én pályafelújítási munkálatokkal összefüggő meghirdetett vágányzári menetrend volt érvényben az érintett vasútvonalon. Sajnálatos adminisztrációs hibából eredően az ELVIRA rendszerbe a 9716-os járatunk menetrendjében a budatétényi megállás helytelenül került feltöltésre (a járat 15.35-kor Érd-felső megállóhelyen állt meg). A vonat – amint édesapja is tapasztalta - ténylegesen Budatétény megállóhelyen nem állt meg, ezért sem hangzott el a járattal összefüggő utastájékoztatás. Az okozott kellemetlenségért Társaságunk nevében utólag szíves elnézésüket kérjük.
 
Észrevételét természetesen az ELVIRA rendszerért felelős munkatársaink részére továbbítottuk annak utólagos felülvizsgálata és módosítása érdekében.
 
A telefonos ügyfélszolgálatunkra vonatkozó felvetésével kapcsolatosan informáljuk, hogy a MÁVDIREKT telefonos szolgáltatásunk elsődlegesen menetrendi, díjszabási információkat szolgáltat, helyjegyrendeléseket bonyolít le, illetve a szabályozásoknak megfelelő utazástervezésben nyújt segítséget. Aktuális – eseti - forgalmi információkat csak közvetve tud biztosítani, az érintett szolgálati helyekkel történő kapcsolatfelvétel útján. Ez adott esetben időigényesebb is lehet, tekintettel arra, hogy a forgalomszervezésben részt vevő munkatársaink elsődlegesen a vonatközlekedés biztonságos és zavartalan lebonyolításáért tartoznak felelősséggel.
 
Megkeresését köszönjük és a történtekért ismételten szíves elnézésüket kérjük. Reméljük, a jövőben hasonló kellemetlenség nem fordul elő és édesapja akkor elégedetten veszi igénybe szolgáltatásunkat.
 
Üdvözlettel: P. B. A.

Címkék: közlekedés máv vonat vasút utas panasz válasz tájékoztatás elvira észrevétel


A bejegyzés trackback címe:

https://mavfigyelo.blog.hu/api/trackback/id/tr251246861

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Laci939 2009.07.16. 19:22:59

M1t mondjak, ez érdekes...

TheElf · https://www.kalandmester.com/ 2009.07.16. 20:05:43

Nincs ebben semmi érdekes. :) Szokott apróbb hibák, amikről mindjárt megtudjuk, azért rosszul végzi a MÁV alkalmazott a munkáját, mert nem kap a MÁV több pénzt az államtól, utasoktól, stb.

Jön majd megmondóember: "Kizette az utas az Elvira teljes frissítési és fejlesztési költségeit, beleértve a korrupcióra elfolyó összegeket is? Nem. Akkor menjen gyalog tapolcáig a szemét bliccelő, csak becsületes MÁVosoknak ne kelljen a fizetésükért dolgoznia."

rickyramirez 2009.07.16. 21:37:02

@TheElf:
Én semmiképpen nem akarom ezt így megmagyarázni, de még ha valaki ezt mondaná is, még mindig közelebb lenne az igazsághoz, mint mondjuk azok, akik elkezdenék mondani, hogy: jajj, mi van, ha emiatt mondjuk lekésett egy fontos állásinterjút, emiatt nem kapta meg az állást, és kiszámítják, hogy öt év alatt mennyi jövedelemkiesése lesz.
Nem történt itt semmi különös, egy adminisztrációs hiba miatt a férfi húsz perccel később ért az úti céljához (rendben: legyen huszonöt). Ez számára persze nem öröm, de hát ki nem hibázik, ugye...

TheElf · https://www.kalandmester.com/ 2009.07.17. 02:53:52

@rickyramirez: Azt leszámítva, hogy megnézve a csatlakozást, stb. a postoló azt jelezte 1 órával később, az meg nem 20, és nem 25 perc, még akkor sem, ha a MÁV időnként úgy mondja be...

cegez 2009.07.17. 11:22:18

@rickyramirez: 3 órával később ért oda, de ez már az egy sínpárnak és egy kigyulladt mozdonynak is köszönhető.
Az a ciki, hogy két MÁVDirektes és egy forgalmista közül senkinek nem esett le, hogy rossz az Elvira. (Ha rájuk hallgatott volna, másnap hajnal 6-kor ért volna oda.)