Olvasónk szerint amilyen lassan ment a nemzetközi jegyek kiadása a Keletiben, legalább 3 órát kellett volna várakozniuk, hogy megkapják a jegyüket. Fél óra alatt 3 utas kapott csak jegyet:
Kedves MÁV-figyelő!
2009. augusztus 11.-én este nemzetközi jegyet szerettünk volna vásárolni a Budapest-München útvonalra. A MÁV automata telefonos ügyfélszolgálata 5 perc várakozás után közölte, hogy túl hosszú a várakozási idő próbálkozzunk később. Az interneten található információ szerint a Keleti pályaudvaron található nemzetközi pénztár 0-24 nyitva tartó. Szentendréről autóztunk be. Aki látta, nem kell leírni a Keleti pályaudvar környékének általános állapotát, illetve a nemzetközi pénztár környékét. Azok kedvéért, akik nem látták. Gyorsbüféknél ődöngő kétes alakok, padon alvó hajléktalanok, sakkozó csoportok, aláducolt mennyezet.
A sziget rendezvény idején 1 információs és 3 pénztári ablak üzemelt. A hívószám szerint kb. 60 várakozó volt, miközben a kiadott papíron 0 várakozó szerepelt. Az ott töltött közel 30 perc alatt 3 db nemzetközi jegy került kiadásra. Számomra érthetetlen, hogy miközben tudomásom szerint belföldi menetjegy vásárolható az interneten keresztül, nemzetközi nem. A telefonos ügyfélszolgálat tájékoztatása szerint Budapesten még egy helyen a kelenföldi pályaudvaron váltható 19 óra után nemzetközi menetjegy.
A hívószámokat folyamatosan léptette a hölgy, de gondolom a hosszú várakozási idő láttán jó néhányan elmentek, így voltak nem jelentkező hívószámosok. Három ilyen nem jelentkező utas után, az egyik pénztár be is zárt.
Természetesen a jegyet nem sikerült megvásárolni, hisz a látottak alapján legalább 3 órába került volna. Ezek után egyáltalán nem csodálkozom, hogy a kényelmetlenségek és a körülmények láttán az ideérkező külföldiek rossz emlékekkel távoznak az országból.
Üdvözlettel: F. Gábor