Olvasónk egyik családtagja előre vett jegyet az InterCity-re, de betegsége miatt nem tudott utazni, később a jegy árát megpróbálta a jegypénztárban visszakérni. Ez sajnos nem sikerült, mert a pénztáros orvosi igazolást kért.
Tisztelt MÁV-figyelő!
Ez úton szeretném felhívni a figyelmüket a velem megtörtént eset kapcsán a következőre: Örömmel hallom, hogy nagyságrendben három számjegyű milliókkal fogják népszerűsíteni a Vasút fontosságát!
Gyerekkorom óta ezt a közlekedési eszközt részesítettem előnyben. 2009 augusztus 30-án 12:00 és 12:30 között a Keleti pályaudvar főbejárati szintjén lévő Belföldi jegypénztárban kettő ember ült az ablaknál egy férfi és női pénztáros. Én a Hölgyhöz kerültem sorra, aki barna lófarokkal rendelkezett.
A problémám megoldásához kértem segítséget, mely a következő volt: 2009 augusztus 28-án Nagykőrösre vettem jegyet és helyjegyet a Móra InterCity-re Az utazás dátuma 2009. augusztus 29. lett volna. A családtagom utazott volna vizsgázni, de rosszul lett, így nem vette igénybe a szolgáltatást. Szerettem volna a vonatjegyet visszaváltani a a 20% kezelési költség levonása után. A hölgy ezt a következőképp oldotta meg: Nagykőrös. (Gondolkozás ... ez nincs is száz kilométer.). Elbírta olvasni a jegyre írtakat.
„Hozzon orvosi igazolást, majd akkor visszakapja a 20%-al csökkentett árat!”
Hihetetlenül elégedett volt az általa nyújtott szolgáltatással és tovább folytatta a beszégetést a kollégájával.
Örülök neki, ha 1200 Ft NEM pénz az ifjú pénztáros hölgynek. Engem ez a viselkedés mélységesen felháborított! (A gyógyszer ennek a háromszorosába került.) Olyanokat kéne alkalmazni a MÁV-nál akik azért vannak ott, hogy segítőkész és udvarias kiszolgálásba részesítsék azt az utast, aki a pénztárhoz odamer állni! Nincs kissebbségi érzésem, de Népszerűsítem a Keleti pályaudvar ifjú pénztáros hölgyét, akit mindenféle utas munkaidőben háborgatni mer, kis piti problémákkal. A semmi összeg családom három napi ebéd pénze volt.
Köszönöm, hogy meghallgattak. További sok sikert a MÁV-nak!!
Kovácsné