Mindenhol -így itt is- a fő téma a MÁV hibái, és a hiányosságai. Ezen a héten olyan jó tapasztalataim voltak a vasúton, hogy kénytelen voltam ezt megírni a MÁV-nak. Íme a levél:
Tisztelt MÁV-Start Zrt!
2008. május 12-én, Pénteken utaztam Budapest Déli pályaudvar és Érd-alsó között a Déliből 18:08-kor Martonvásár felé induló személyvonatukon. A vonat első részében (dupla Flirt) egy nagyon udvarias, rendes 40-es, bajszos férfi kalauz dolgozott. Mindenkitől személy szerint elkérte a jegyét/bérletet, és az ellenőrzés után minden utasnak (egyesével) további kellemes utazást kívánt. És még mosolygott is.
Szerencsére ez nem egyedi, mert ma, május 15-én, ugyan ezen a vonalon egy másik, szintén udvarias kalauzzal találkoztam. (Déli pu. indulás 16:38). A kalauz itt is mindenkitől udvariasan kérte a jegyet illetve a bérletet, és mindenkinek egyesével megköszönte azokat.
Kérem -ha csak szóban is- de részesítsék őket munkáltatói dicséretben, hátha a munkatársaik példát vesznek róluk.