Főoldal | 2.oldal | 3.oldal | 4.oldal | 5.oldal | Archívum | Blog-szabályzat
Vasúti szakmai topic | BKV-figyelő | Gál M.
 



A MÁV-figyelő kicsit pihen

 2009.10.12. 10:00

Kedves Olvasó!

Az elmúlt hónapokban, hetekben sok vita volt a MÁV-figyelő és a Megint Állunk Vazze blogok miatt. A személyeskedő, rágalmazó vitákba beleunva, sok hetes gondolkodás után arra jutottam, hogy a MÁV blogomat szüneteltetem és arra fordítok nagyobb figyelmet, ami mindig is fontosabb volt, a BKV-figyelőre, amit próbálok a közeljövőben magasabb színvonalon csinálni, (több posztot publikálni több saját írást is).

Nem titok, van két új blog-ötletem is (ezek nem „figyelők”), de ezekről majd később. A MÁV utasai pedig nem maradnak magukra, bíztatom olvasóimat, hogy olvassák a Megint Állunk Vazze blogot, ahol georgejr ugyan úgy publikálja és továbbítja a MÁV-Start felé a panaszaitokat, ahogy az elmúlt fél évben én tettem. Bízom benne, hogy a MÁV-figyelő olvasói rendszeresen olvassák majd a M. Á. V. blogot, és panaszaikat észrevételeiket oda is elküldik majd, hogy ez a blog is jobb, pergősebb legyen. A nekem küldött panaszaitokat természetesen elolvasom, és továbbítom a másik blog szerkesztőjének.

Eddigi támogatásotokat, segítségeteket köszönöm!

Gál Mihály

Címkék: blog bejelentés máv saját vazze


A bejegyzés trackback címe:

https://mavfigyelo.blog.hu/api/trackback/id/tr261444274
süti beállítások módosítása