Főoldal | 2.oldal | 3.oldal | 4.oldal | 5.oldal | Archívum | Blog-szabályzat
Vasúti szakmai topic | BKV-figyelő | Gál M.
 



Néhány napja készült el Kelenföldön a 14-15 vágány illetve a peron felújítása, amit már az utasok is használhatnak. Eszti olvasónk máris videóra vette, hogy a felújított tetőszerkezet már az első napokban egy kis esőtől beázik. Szép volt fiúk!

Ha nem indul a videó, kattints ide!

Címkék: budapest kép videó máv utas kelenföld észrevétel


A bejegyzés trackback címe:

https://mavfigyelo.blog.hu/api/trackback/id/tr72739612

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ZBR 2008.10.30. 10:36:46

A táblás képpel nem értem, hogy mi a helyzet. A kijárat jobbra van, átjárni meg tilos a vágánytengellyel 90 fok alatti szögben...

BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2008.10.30. 10:42:29

Mivel ott nem is lehet, alap, hogy nem írom ki. Egy ajtó nélküli falra se teszem ki, hogy idegennek bejönni tilos :)

De innentől beszélgessünk a beázásról.

Ákibard! 2008.10.30. 13:05:17

Miért ne lehetne átmenni? A kerítésen túl üzemi terültet, belépni tilos... Tiszta sor...
Illetve olyan magyarázata is lehet, hogy mivel az 1-2 peron nincs átadva tudtommal, üzemi területnek számít.

A beázással kapcsolatban minden bizonnyal elkerülte a kedves olvasó figyelmét, hogy a peron nincsen kész, és lényegében át sincs adva, más kérdés, hogy rákényszerültek a használatára.

A kedves postoló inkább örüljön, hogy egy félkész peronon ennyi csurog a fejére, minthogy továbbra is használtassák vele az ideiglenes faperont, ott viszont esőkabátban menjen a vonathoz...

bakter 2008.10.30. 15:11:39

Ez egy rosszindulatú iromány, mi bizonyítja, hogy beázik? Semmi az is lehet, hogy valaki vizet locsolt korábban szét a lépcső lejárónál! Elég volt a rágalmazásokból, örülj, ha nem leszel beperelve kisbarátom.

Béla 2008.10.30. 15:20:28

Ekkora suttyók csak a Máv-nál lehetnek.
Ha nem adták át akkor ne engedjenek oda senkit.
Ha átadták akkor ne ázzon be, de ha nem adták át akkor se!!!!

Ez a madzsar színvonal. És még tapsoljatok is hozzá!

A Sün 2008.10.30. 15:23:17

Bea! Bea!

BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2008.10.30. 15:24:54

bakter 2008.10.30. 15:11:39 >>>

Vegyél fel egy szemüveget, és figyeld a videón a fentről csöpögő vizet. Ha szemüveggel se megy, ajánlom a szemészetet.

Perelj bátran! Állok elébe ;)

nekemirj 2008.10.30. 15:28:25

A tető nem most ázik be, hanem már 1 hónapja is beázott mikor átadták.
Be kellene jelenteni a problémát a közlekedési minisztériumban és valamennyi országos médiában. Mert az, hogy így beázik több helyen is az valamilyen kiviteleési hiba aminek utána kell járni, hogy miért volt jó pár millió a felújítás.
Ha jól működne az ország, akkor a felújítást végző cég 50 évig semmilyen állami beruházásban nem vehetne részt még alvállalkozóként sem és nem szabadna neki kifizetni a vállalt munkadíjat sem és a hibát is önerőből kellene kijavítania.
Továbbá a MÁV részéről felelős műszaki szakember fegyelmi úton azonnali hatállyal távozik a műszaki igazgatóval együtt. Pótlásukra embert felvenni nem lehet, hanem ugyanazért a pénzért a meglevő gárdával kell megoldani a kérdést.

gabest1 2008.10.30. 15:30:39

a tetőfedő anyja egy malomtulajdonos kulák szeretője volt, bevallotta.

Fedup Sári 2008.10.30. 16:14:16

Amikor a Nyugatinak évekkel ezelőtt átadták a vesztend alatti részét (a betonbunkerszerűt), a vágányok végénél lévő üvegtetős rész az első nap beázott. Persze mi ez a komolyabbacska eső esetén a csarnok faláról befelé ömlő Niagara vízeséshez, amihez képest a vesztend "Niagarája" semmiség.

TOM 2008.10.30. 16:46:40

Az ÁTJÁRNI TILOS táblával kapcsolatban nincs semmi probléma. Nézd meg a helyszínen, aztán írjál róla! Ugyanis a kerítés és a vágányok között (valamint a vágányokon is) el lehet menni az állomás felé (sőt be is lehet menni az onnan nyíló irodákba), ami viszont üzemi terület. A legtöbb vasútállomáson a leszálló utas bemegy az állomás épületébe és onnét megy ki az utcára. Gondolom azért írták ki, mert egy idegen (helyismerettel nem rendelkező) számára nem egyértelmű, hogy leszállás után ne az állomás épület felé vegye az irányt, hanem a munkagépekkel és építési törmelékkel tarkított metróépítkezés felé, mert arra jut ki a BKV és Volán buszokhoz. Gyanítom a vasutasoknak nem hiányoznak a csomagokkal megrakott, vágányok között tévelygő potenciális hullajelöltek, ezért öles betükkel kiírták a tilost.

K1ism 2008.10.30. 17:16:39

Korábban jó kis blog volt, sokat jártam erre. Sajnos a megújulással együtt a színvonal is lecsúszott a BKV-figyelő szintjére ... :S
Kár

2008.10.30. 17:19:20

az ELTE TTK lágymányosi, déli épülete is azonnal beázott, mikor átadták, több milliárd forintért (az északi meg süllyed, na?) és mégsem fizetett meg a hibáért senki... miért? mert magyarországon élünk, lehetünk felelőtlenek, persze, hajrá...

Álmos 2008.10.30. 17:27:36

Az Univerzum a Vízöntő-korszakba lépett,mese nincs!
Kelenföld meg egy kéjmámor Érd-felsőhöz képest...és látogassatok el eccer Adony város vasútállomására!!!
Perrel fenyegetődzni meg ősi román szokás,bakterkám!

BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2008.10.30. 17:54:25

K1ism 2008.10.30. 17:16:39 >>>

Sajnálom, hogy nem tetszik a blog, és ezek szerint a másik se. Sajnos nem lehet úgy blogot működtetni, hogy az mindenkinek tetsszen, de ha leírd részletesen mi a problémád, azt elolvasom és átgondolom.

Mi nem tetszett ebben a postban? Az én hibám lenne a beázó tető, vagy a viccnek szánt képet nem értetted? Mi okozott itt színvonalcsökkenést?


Mióta átvettem a blogot igen megugrott a látogatottsága, ez a több Index szereplésnek is köszönhető természetesen. Ebből én azt vontam le, hogy tetszik az embereknek. Ezek szerint mégsem. Annak is örültem (többen is velem), hogy 1 hét alatt sikerült már egy kis sikert elérnem, egy cég és egy önkormányzat közötti kemény vita ért véget. Kicsi siker, de mégis valami.

Várom az e-mailed és a problémákat. Köszi!

ZBR 2008.10.30. 18:08:57

BKV figyelő · bkvfigyelo.blog.hu 2008.10.30. 17:54:25 >>> Mi a vicc azon a képen? Lehet, hogy csak a te humorérzékeddel van baj....
BKV figyelő · bkvfigyelo.blog.hu 2008.10.30. 10:42:29 >>> Amennyi ezse van némelyiknek, a kiírás ellenére is ott fog lődörögni, meglásd. Beszélgethetünk a beázásról, nagyon egyszerű, szedd ki ezt a teljesen értelmetlenül idetett képet...

BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2008.10.30. 18:16:07

ZBR 2008.10.30. 18:08:57 >>> Valószínű. Ki is szedtem.

ZBR 2008.10.30. 20:24:30

Tehát a beázás. Igen érdekes jelenség egy felújított valaminél. VISZONT, hogy át van-e adva műszakilag az jó kérdés. Emlékszünk, amikor a Batyi beázott metrófelújítás után. Akkor is vért követelt a nép, pedig nem volt még átadva. (Jól gondolom, hogy azóta pedig nem ázik?)

Peti817172M · http://peti817172m.atw.hu 2008.10.30. 20:55:45

Ha szabad megkérdezni, miféle táblás képről beszéltek?

Hahaha 2008.10.30. 21:00:39

zbr ugyan ugy beazik, es a kossuth is. sot, az astroian meg marvanylap is leesett, jo 10 meter magasrol. es elvileg mar kesz...

Ákibard! 2008.10.30. 23:03:02

Petike. Olvass, és ki fog derülni. Csak kettővel kellett volna feljebb bólintanod... :-(

Eszti 2008.10.31. 12:00:47

nagyon szépen köszi, hogy kitetted a videót, bár mondjuk a szöveg,amit írtam sztem abból lehetett volna pastelni mellé, mert énis írtam,hogy ezért igenis fel kell lépni a kivitelezővel szemben, ezt fogjuk nézegetni még egy pár évig, akkor legalább most,amíg új,addig legyen jó.

Érdemes végig nézni ezt a videót, nem olyan hosszú, kb a 2/3ánál látni,hogy csöpög a víz,nem én öntöttem oda egy liter vizet.de azért köszi a jóindulatú feltételezést...

Mesteri Margarita 2008.11.01. 17:24:54

Az 1-2-es vágányok is jól néznek ki - amíg a jónép birtokba nem veszi. A beázás súlyos probléma, de majd nézzük meg, az átadás utáni hányadik napon lesznek leamortizálva a padok, kukák, kijelzők, reklámtáblák...
süti beállítások módosítása