Főoldal | 2.oldal | 3.oldal | 4.oldal | 5.oldal | Archívum | Blog-szabályzat
Vasúti szakmai topic | BKV-figyelő | Gál M.
 



Nem vehetsz előre jegyet

 2008.12.29. 11:47

Dogla belelépett a MÁV csapdájába. Jegyet szeretett volna venni egy nemzetközi vonatra még a menetrendváltás előtt, amire nem volt lehetősége. A MÁV ügyfélszolgálata szerint kellett volna jegyet kapnia, a pénztáros volt a hülye:

Szia Figyelő!
 
Ma (12. 01) a Keletiben a nemzetközi pénztárban elég érdekes tapasztalatra tettem szert, amit megosztanék mindazokkal, akik karácsonyra utaznának külföldre vonattal.
 
Szóval: Münchenbe szeretnék menni december 22-én. Előrelátó voltam, felhívtam a MÁV-Direktet, megkérdeztem a menetrendet, járatszámot, vissza vonatot stb. Elbattyogtam a Keletibe. Mondanám, hogy miről lenne szó, erre közli a jegypénztáros arc: mivel 14-étől új menetrend lesz, új árakkal, ő nem tud nekem jegyet adni, még nincs neki feltöltve az új rendszer. Lefagytam. Kérdeztem: aki karácsonyra akar utazni, az mindenki itt fog állni 14-étől csordaszám, merthogy a kedvezményes (nagyon olcsó!) jegyek persze limitált számban kaphatók. Válasz: igen! Kérdésem: internetes, telefonos foglalás? Válasz: Csak személyesen! Normál áron lévő (jóval drágább) jegyek? Az is csak 14-étől!

Dühösen hazarohantam. Felhívtam ismét a MÁV ügyfélszolgálatot, hogy mi történt velem a Keletiben. Ügyfélszolgálatos válasza: ő mindent lát a rendszerben, a pénztársonak is látnia kell, igenis kellene tudnia jegyet adni.

Akkor most mi van? Ki tudja rosszul? Álljak a jegypénztáros elé üvöltve, hogy neked igenis tudnod kell jegyet adni? Vagy az ügyfélszolgálatos mond hülyeséget?
 
Aki karácsonra utazna, tényleg 14-éig ül, mint egy birka, befizetett szállással stb, és várja, hogy kapjon jegyet, szerencsés esetben kedvezményes áron? Addig meg kaparja le a 4 falat, hogy lesz-e jegye? Mikor amúgy ezeket a jegyeket 3 hónapra előre meg lehet venni? És lesznek egyáltalán kedvezményes jegyek, mert még az sem biztos?! És ha bármi közbe jön MÁV-éknál? Ezek után bármit kinézek belőlük! Ugrott a karácsonyi utazás, meg a foglat szálás díja? Állok majd órákat sorban 14-én? Láttam már riportot a TV-ben, hogy néha milyen tumultus jelenetek vannak a nemzetközi jegypéztárban! Ma szerencsésnek éreztem magam a fél órás várakozással. Mit tegyek?

Szóval, most csak egy dolog kering az agyamban: 2008, Magyar Államvasutak: Szégyen!
 
Dogla

Címkék: budapest utazás máv ügyfélszolgálat jegy pénztár elővétel


A bejegyzés trackback címe:

https://mavfigyelo.blog.hu/api/trackback/id/tr21842864

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

siófoki35 2008.12.29. 14:08:57

Alapszabály: ne a keletiben vedd!!! Ott van a Nyugati meg a Déli sőt a menetjegyiroda is. Ott kevesebban vannak és a pénztáros is "nyugodtabb".

kenshikun 2008.12.29. 14:41:01

Déliről van tapasztalatom, a hölgy ugyan nem tudott semmilyen idegen nyelven, de mindenkit ki tudott szolgálni megfelelően, és nyugodtan.

Ákibard! 2008.12.29. 15:18:39

Megerősítem:

A Keletibe nemzetközi menetjegyért menni felér egy öngyilkossággal.
Nyugati, Déli, vagy mégjobb, ahol SOHA nincsen sor, max 5 perc alatt sorodra kerülsz:

József Attila utcai menetjegyiroda. Metróval, és 3 perc gyaloglással könnyedén megközelíthető, és valóban PROFIK dolgoznak ott! :-)

Pistie 2008.12.29. 15:26:09

Erről eszembe jutott egy vicc: Gödön lakó honfitársunknak Japánban akadt dolga, nevezetesen Osakában. Irtózva
a repüléstől, a vasúti közlekedés mellett
dönt. A gödi vasútállomáson kér is egy
jegyet Osakába.
- Az nem olyan egyszerű - mondja neki a
MÁV alkalmazottja.- Én csak Budapest
Nyugati pályaudvarig tudok adni, ott érdeklődjön a továbbiakról.
Így is tesz, megérkezve a Nyugatiba, mondja
a MÁV főalkalmazottjának, hogy Osakába
kér jegyet.
- Az nem olyan egyszerű, én csak Moszkváig
tudok jegyet adni, ott érdeklődjön a továbbiakról.
Így tesz, mondja Moszkvában, hogy Osakába
szeretne eljutni.
- Nem egyszerű... - mondja ott is a pénztáros,
ő csak Vlagyivosztokig tud jegyet
adni.
Tíznapos, viszontagságokkal teli út után
megérkezik Osakába, elintézi, amiért ment,
majd indulna haza. Kimegy a pályaudvarra
és mondja a pénztárosnak:
- Gödre kérnék egy jegyet, persze, tudom,
hogy ez nem olyan egyszerg, mert...
Itt félbeszakítja az osakai jegypénztár alkalmazottja:
- Persze, hogy nem egyszerű, ha nem
mondja, hogy Alsó-Gödre vagy Felső-
Gödre kéri a jegyét.
:)

roziamopsz 2008.12.30. 14:36:13

Nem a pénztáros volt hülye hanem tényleg a rendszerrel van gond. az utolsó pillanatig egyezkedik a máv a többi vasúttal a kedvezményekről és az árakról és addig nem is teszik bele a nemzetközi helyfoglaló rendszerbe. én is árulok vonatjegyet, sajnos még dec 12-én sem tudtam minden vonatra foglalni.

Ákibard! 2008.12.30. 22:43:57

@Peti817172M: Megint tényként közölsz hülyeséget, de Tőled ezt megszoktuk...

chipetke · http://mavsztrajk-e.wamma.hu/ 2008.12.31. 07:45:51

22-én még sztrájk volt. Néne ezt tudta, és így megkímélt téged attól az idegtől, hogy most akkor megy-e a vonatod, vagy sem... :D
süti beállítások módosítása