Nem irigylem a MÁV azon utasait, akik napi rendszerességgel átszállással együtt veszik igénybe a társaság igen magas színvonalú szolgáltatásait. Olvasónk Gyulán szeretett volna átszállni IC-re, de jegyvásárlásra és átszállásra csak 5 percet kapott. A MÁV szerint szándékosan nem várják be egymást a vonatok, nincs csatlakozás:
Kedves MÁV-figyelő!
Mivel rendszeres használója vagyok a MÁV Start ZRt. szolgáltatásainak, ez útón adnék hangot sérelmemnek, amit a pofátlanság netovábbjának tartok!
Békéscsaba központtal utazgatom. Budapestre a vonatok 90 % IC. Nem is lenne ezzel nagy probléma, még a késések is beleférnek, de az, hogy Gyula állomáson kiadják a pótjegyet rájuk és átszállásra 5 percet adnak, ez már sok(k). Ha késik a kis piros az IC-k nem várnak; a békéscsabai pénztárban pedig közlik, hogy a pótjegyet sem térítik vissza, hiszen benne van a menetrendben a pici jel, hogy csatlakozásra nem vár. Ráadásul én vagyok a hülye, hogy Gyulán veszem meg a pótjegyet! Ha Csabán venném ez nem fordulna elő!
No igen, akkor 5 perc alatt rohanjak el a pénztárig, álljak sorba, vegyem meg a jegyet és még érjem is el az IC-t! (most hivatkozzon arra a Start, hogy 60 nappal korábban megvehetem a jegyet!) :-) Ehhez mind az kell, hogy ne késsen a Bz. Természetesen az utasok 99%-a erre nem vállalkozik! Így kell könnyen szolgáltatás nélkül pénzhez jutni!
Ez úton szeretném felkérni a Start bármely fürgelábú résztvevőjét, hogy mutassa meg hogyan kell ezt megcsinálni télikabáttal és csomaggal! Még azt a segítséget is megadom, hogy figyeljen arra, ha a Pest felöl érkező általában késett vonatot a Kötegyáni megvárja, akkor vissza felé is annyit fog késni és én állom a pótjegye árát!
Természetesen lehet szidni a szakszervezeteket, a vasutasokat! Én '89 óta utazom, de soha ennyi időt várakozással nem töltöttem és az a véleményem, hogy ezért a MÁV cégvezetése a hibás! Mi utazóközönség soha nem kérjük ezt tőlük számon!
Üdv: Jamy