Bhv-s kocsiról leszállni kész életveszély, főleg télen, amikor a vonat lépcsői és az állomási peronok is le vannak fagyva. Miért nem sózzák a peronokat? Kinek a feladata lenne? Hasonló kérdési vannak olvasónknak is, reméljük megkapja rájuk a választ:
Kedves MÁV-figyelő!
Rövidre fogom. Felháborító hogy a vonatra feljutni balesetveszéllyel jár valakik gondatlansága miatt. A közutak egy része is járhatatlan a jégpáncél miatt, van, amelyiket sózzák, van, amelyiket lezárják,van amelyikkel nem csinálnak semmit, ez a helyi közterület felügyelet kompetenciája, ezt tudjuk. De hogy akkor se nyugodhasson meg az ember, hogy most már nem fog elseggelni a jégen, amikor odaért a pályaudvarra, mert azon érintetlen a tükörjég még reggel 9-kor is, az felvet néhány kérdést:
- Az ónos eső következtében lefagyott pályaudvarokat kinek a kötelessége lesózni?
- Ha baleste ér (elesem) a megállóban a jég miatt, hogyan kártalanít a MÁV?
- A hangbemondás, miért csak a vonat lépcsők csúszósságáról tájékoztat? Arról miért nem, hogy le van fagyva az egész megálló?
- Ha a MÁV-é, miért nem teszi meg, holott napok óta ez a helyzet, és tudni lehet hogy még napokig így is marad, mégsem változik semmi?
- Az olvasóknak mik a tapasztalataik, hol láttak lesózott pályaudvarokat, hol nem, stb.?
ui.: Személyes tapasztalatom Monor, Péteri, Üllő, Vecsés Kertekalja, Vecsés és Ferihegy megállókra korlátozódik, mivel ezen a vonalon utazom.
Köszönettel, Enikő