Olvasónk előre váltott 2 darab retúr menetjegyet, melyet csak félig használt fel, ugyanis a visszautat autóval tették meg. Felhívták a MÁV ügyfélszolgálatát, hogy a jegy visszaváltható-e. Az ügyfélszolgálat azt mondta, hogy a jegy Budapesten visszaváltható, ám erre még sem volt lehetőség. Olvasónk jegyét Egerbe kellett visszajuttatni, ahol 900 forint ellenében váltották vissza a jegyeket:
Tisztelt Ügyfélszolgálat!
Decemberben retúr jegyet vásároltam Budapesten Egerbe a magam és párom számára ( (teljesárú), ahol az ünnepeket töltöttük. Egerben váratlanul változott a program, nem vasúttal indultunk haza. Ekkor felhívtam a Máv-Direktet, hogy hol tudom visszaváltani a jegyet. Elmondták, hogy ezt Budapesten tehetem meg. Haza is értünk, ünnepek után el is mentünk a Déli pályaudvarra, ahol közölték, hogy ezt csak Egerben válthatom vissza. Ekkor újra felhívtuk a Máv-Direktet, ahol megint azt mondták, hogy Budapesten válthatjuk vissza jegyet. Erre átadtam a pénztáros kollégának, de ő nem akarta az információval beszélni, csak közölte, hogy „persze, azok mindig baromságokat mondanak”. Lehet, hogy a 2x2290 Forint nem tűnik soknak, de nem szeretem kidobni a pénzt az ablakon.
Szerencsére egy ismerősünk pont Egerbe ment, így elküldtük vele a jegyeket, váltsa már vissza. Ott pedig közölték, hogy ez 900 Ft kezelési költséggel jár, amit a Máv-Direkt nem közölt velem, és ami korábban nem létezett! Jó párszor váltottam már vissza jegyet, de még sosem kértek kezelési költséget.
A panaszt kérem kivizsgálni, és a Máv-Direkt-nél a téves tájékoztatást orvosolni. A 900Ft kezelési költség valamilyen újítás?
Válaszukat előre is köszönöm.
Varju Kata