Főoldal | 2.oldal | 3.oldal | 4.oldal | 5.oldal | Archívum | Blog-szabályzat
Vasúti szakmai topic | BKV-figyelő | Gál M.
 



Az egyik tavalyi sztrájk alkalmával Érd felsőn vártam a vonatot. Üldögéltem a padon, amikor befutott egy vonat Székesfehérvár felé. Nekem ugye ez nem volt jó, csak távolról néztem, milyen kevesen ülnek rajta. A vonat indulása előtt az előtérben megjelent egy 50 feletti kabátos ember, aki az állomáson álló, és a vonaton ülő nőket nézegette, és közben egyszerű kézmozdulatokkal könnyített magán. Hallottam már ilyenről, több magyar blogon is előkerült már a csávó, de nem hittem a szememnek, amikor odapillantottam.

Olvasónkat egy 20 év körüli gyerek akarta megcsókolni a vonaton, miközben aludt. Ő története sem egyedi, több ilyen sztori megtalálható a fórumokon:

Kedves MÁV-figyelő!
 
Egy számomra borzalmas és undorító történetet osztanék meg veletek, mely nemrégiben, pontosan a MÁV sztrájk alatt esett meg velem. Debrecenből utaztam fel Budapestre egy reggeli gyors vonattal pénteken. Korábban műtéten estem át így a fél arcomon egy nagy kötés volt. Reggel még örültem hisz azt hittem kénytelen leszek busszal jönni a sztrájk miatt, de az állomáson kiderült megy egy gyors vonat pestre így arra megváltottam a jegyem. Az már csak mellékes kellemetlenség volt, hogy a vonat fél óra késéssel indult és közben egy másik gyorsabb járat elment, de a jegyem már megvolt így kénytelen voltam maradni a rosszul választott vonaton. Elfoglaltam elöl egy fülkét, még örültem is, hogy van helyem, bár az ülőhelyek egy része szabályosan le volt tépve. Utam első pár órája egyhangúan telt, jött  az ellenőr, megnézte a jegyem majd eltűnt. Hamarosan el is szundítottam, hisz még 3 óra unalom várt rám. Aztán hirtelen arra ébredek, hogy valaki meg akar csókolni. Szerencsére éber alvó vagyok és jók a reflexeim így mikor megéreztem, hogy valaki közeledik felém, felpattantam. Egy kis cigánygyerek, cirka 20 körüli vigyorogva kirohan a kabinomból. Rögtön megnéztem mindenem megvan e nem e vitt el valamit, de nem. Egyszerűen ledöbbentem, hogy ilyen megeshet délelőtt 11-kor egy vonaton.

Szundikál az ember és arra kell, hogy felébredjek, hogy egy gyerek meg akar csókolni. Szabályosan sokkot kaptam. Persze mikor óvatosan kinéztem a kabinomból egy sor köpködés és hányinger visszatartása után a kis görény eltűnt. Kalauz vagy valaki aki segíteni tudna persze sehol. átmentem gyorsan egy másik fülkébe, ahol egy bácsi volt remélve így már nagyobb biztonságban vagyok. Mikor beért a vonat leszálltam és láttam a kis rohadékot amint elsomfordál. Párom kijött értem a nyugatihoz, és rögtön látta, hogy nagyon rémült vagyok. Nem mondtam neki rögtön el, hogy mi történt, mert ha leüti a gyereket aki akkor még a közelben volt, akkor biztos, hogy rögtön megjelent volna a közeg és letartóztatja testi sértésért. Én meg ugye hogy bizonyítsam, hogy mit tett velem a vonaton, illetve önbíráskodás miatt mi húztuk volna a rövidebbet. Persze a pályaudvaron egy darab rendőr nem volt akinek tudtam volna leszálláskor szólni, a nyugatinál se láttam egyet sem. Felháborít, hogy ilyen eset megtörténhet Magyarországon. Sosem gondoltam volna, hogy ezek után félni fogok vonattal egyedül utazni. Belegondolni is rossz, hogy ezzel a vonattal sok diáklány akik csonosak is járnak haza hetente egyetemről. Szinte egy időzített bomba mikor történik valamelyikkel ez vagy még rosszabb.  Elszomorító, hogy itt te csak a rövidebbet húzhatod ha fellépsz ellenük, minden nő aki olvassa ezt a történetet sose utazzon egyedül vonaton, vagy ha már muszáj akkor legyen nála fegyver, mert tényleg sosem tudni, mikor történik vele hasonló. Még akár fényes nappal is. Remélem történetem ami viszonylag szerencsésen ért véget tanulság lesz mások számára. Sehol nincs biztonság, félni sajnos mindig muszáj.

Üdv: N.

Címkék: budapest utazás máv vonat vasút panasz zaklatás észrevétel érd


A bejegyzés trackback címe:

https://mavfigyelo.blog.hu/api/trackback/id/tr571118761

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

feherhollo (törölt) 2009.05.13. 19:14:41

@Joe84: nő vagyok, valószínűleg az 50 egy néhány kilómmal beleférek a törékeny kategóriába. 30 éves leszek hamarosan, és bányarém sem vagyok. Szoktam egyedül utazni. Soha nem aludtam el vonaton,sem más tömegközlekedési eszközön. Eddig még soha nem is ért semmiféle inzultus.

A történetet igazságtartalmát eredeti olvasatra nem kérdőjeleztem meg. Később tonger hsz-eit átfutva, már igen. Írta, meg aakrta csókolni a srác első írt verzió szerint... Aztán nem tetszett neki, néhány vélemény, "beerősített", később kommentben már eljutott addig, hogy a cigány a bűzös száját az övéhez nyomta. Na, ha ez így lenne, tutti az eredetiben is eszébe jutott volna megfoglamazni. Egyre inkább az eredeti leírt verziót sem hiszem már el...

tonger 2009.05.13. 19:14:52

@feherhollo:
Nos egyszer ha átélsz hasonlót, menézem hogy írod le rögtön másnap, persze miután elküldtem a levelet rájöttem részletesebben is megírhattam volna, de bocsáss meg nekem, hogy nem tudtam hirtelen filmszerűen visszapörgetni minden apró részletre, akkor épp döbbenet uralkodott az agyamon és ha nem tartoznék az erősebb lelki erővel megáldott nőkhöz akkor asszem mehetnék dilidokihoz, de nem, én megírtam ide a történetet, hogy okuljon mindenki az én hibámon és hogy figyelmeztetés is legyen egyben. az hogy te kérdőre vonod a történet hitelességét ne haragudj de szánalmas. és bocsáss meg de elolvasom a kommenteket és megírom én is véleményem illetve nem szeretném ha félreértelmeznék a történéseket.

changebug (törölt) 2009.05.13. 19:16:57

Az egyenlőség (vagy mi a rossebb) nevében azonnal akarok hallani egy/több 20 év körüli nagymellű nimfomán nőkről is akik zaklatják a férfiakat. A helyet és az időt kéretik pontosan megjelölni.
Már nézem is a menetrendet. :)
==
Amúgy az ilyet legjobb tényleg lefújni mint a legyet. Meg kettőt, hármat belerúgni. Nem mintha nem szokta volna már meg az ilyen, de jobb az idegességet kiadni magadból.

feherhollo (törölt) 2009.05.13. 19:17:23

@tonger: ha még sem kamu a sztori,avagy inkább hsz-ed, akkor elnézésedet kérem. Csak furán jött ki néhány utólagos kommented - számomra legalább is.

forumuser 2009.05.13. 19:17:49

@esef
Hát, gratulálok.
Ezzel az erővel én is lehetnék férfigyűlölő, mert már találkoztam pár agresszív, levakarhatatlan, gusztustalan barommal.

forumuser 2009.05.13. 19:19:48

@ZBR
"Önvédjétek csak magatokat hülye picsák, semmire nem mentek vele, ha igazán nagy a baj."
Ezt nem teljesen értem - mit kellene tenni, testőrrel menni mindenhová?

tonger 2009.05.13. 19:21:13

@feherhollo:
Bocs de számomra marha nagy szégyen, hogy meg akar csókolni egy ilyen ember. nem tudom neked mi a csók, de ha arra ébredtem volna, hogy a nyelve a számban van akkor azt mondom megcsókolt, de én arra ébredtem, hogy megpróbállta, ergó egy nyálas pofa rátapadt a képemre, amiből azért nem lett csók mivel felugrottam, illetve ültem. de Isten bocsájtsa meg hogy nem óhajtok visszaemlékezni a részletekre, örülök hogy az első másodperc töredékében még szundikáltam. ha ezek után is megkérdőjelezed tedd csak, nem érdekel, pontosabban de érdekel mert bánt, hogy hazugnak hisz egy ismretelen, bár igaz bizonyítsa ha tudom, na ezért nem mondtam el elsőrew a páromnak, mert utólag bizonyítani hogy fogom?

tonger 2009.05.13. 19:25:04

@feherhollo: ok semmi gond csak érzékenyen érint a téma, de nem az hogy cigány volt, hanem az hogy mit tett. Kezdem megérteni miért van egy életre lelki hatással a nemi erőszak a nőkre. Röhejes de én szégyenlem azt amiről nem tehetek.

kovácspéterke 2009.05.13. 19:27:11

Ennek az egésznek mégis mi köze a MÁV-hoz?
Szarul jártál, ennyi.

feherhollo (törölt) 2009.05.13. 19:27:47

@tonger: Kommetjeidet olvasván kezdesz egyre inkább felvidítani. Már abszolut nem az jön le, hogy másokat akarsz figyelmeztetni, hanem inkább hsz-ben mások felett "győzedelmeskedni".
Néhány nap múlva higgadtabban olvasd vissza néhány kommented ;)
Szép napot!

feherhollo (törölt) 2009.05.13. 19:28:55

@tonger: előbbi hsz-nél, még nem láttam 19.25.04-et, az ezt megelőzőre reagáltam ;)

.

Joe84 2009.05.13. 19:33:55

@feherhollo:
Akkor erről van szó. Nem éltél még át ilyen helyzetet, ennek én nagyon örülök és a jövőben se legyen ilyen, de hidd el, hogy te sem szívesen adnád elő a történteket és másnak lehet, hogy ellentmondás lenne, ami neked egyértelmű, mert veled történt és átélted.
Otthon a fotelben ülve lehet úgy érezni, hogy nem történt semmi ,meg nem is bántották, nem rabolták ki.
Egy büdös, koszos idegen behatolt az intim szférájába, ahova nem sok embert engedünk be, csak olyanokat, akiket nagyon szeretünk, itt meg egy idegen rossz szándékkal próbált közeledni... ez azért elég lelki trauma egy nőnek, szerintem neked is az lenne.

ZBR 2009.05.13. 19:48:57

@trollkotze:
Nem. Semmit nem kell tenni, csak lenyugodni. Úgy ki lehet keveredni szépen, logikusan, ésszel gondolkodva a slamasztikából.
Ha pl. egy erőszakosokodó támadó látja, hogy az ellenfele nem kap sokkot öt másodpercnyi üvöltés után, megijed: nem tudja, mire számítson. Nem ezt várja. Kiszámíthatatlanná válik az "áldozat".

A biztonsági őr nem megy, az önvédelem nem mindig célravezető... Túl kell tudni élni.

nyílméregbéka 2009.05.13. 19:59:17

@tonger: Egyedül utazó nőkkel nagyon bátrak a cigánygyerekek. Én 50 kg vagyok, kb. hetente vonatozom Taksony-Bp. között és vissza. Csak egyszer történt atocitás, de akkor cigányokkal. Egyedül ültem egy szakaszban (örültem, utálom a tömeget); kb. Soroksárnál felszállt három 18 körüli csávó. Valamint dühöngtek, lekésték a diszkót vagy mi, szitkozódtak... végre aztán leültek a hátam mögött, elcsendesedtek. Nagyon is. Egyszer csak arra lettem figyelmes, hogy hátulról valami kis apró bizbaszokkal dobálnak (radírgalacsin, vagy a f*sz tudja).
Bazmeg egyedül ültem a szakaszban, egy db sovány nő, a három cigány két perce sincs ott, de már kezdik! Már kezdik!! 2 percig sem bírták ki, hogy úgy-ahogy viselkedjenek.

Felkeltem, átmentem a szomszéd szakaszba, ahol normális emberek voltak, és jóóóól bebasztam magam mögött az ajtót. Azóta nem ülök tök egyedül egy szakaszba, legalább 2-3 normális embert keresek.

viks 2009.05.13. 20:00:13

Isten hozott a világban - nyitott szemek és nyitott nézetek kellenek.

_CaD_ 2009.05.13. 20:02:44

@feherhollo: Vagy akár el is ülhettél volna a büdös öreg mellől, akármelyik szabadon maradt ülőhelyet használhatod! Max ha valaki később felszáll akinek oda szól a jegye akkor keresel másik helyet, és ennyi!

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2009.05.13. 20:41:53

azt akartam kérdezni, hogy cigány volt-e, de látom megírták, itt aztán nincs pozitív diszkrimináció, mint a tv2nél

zrx_xzr 2009.05.13. 20:46:07

még jó, h nem a nedves farkát érezted a szádon :D

Chucky in Dubai 2009.05.13. 20:51:57

A BKV es a MAV figyelo blog is rendben van, jok a temak es a hozzaszolasok.
Az egyetlen kurva nagy baj az az hogy BKV Figyelo eljatsza a nagyfonok szerepet sz kurva okosnak akar lenni mindenben. Aki meg nali is okosabb azt egybol leugatja meg majd "kitiltja"!
Mert hat ugye az o blogja...

Adani 2009.05.13. 21:22:41

A gázspray és gázpisztoly témához annyit még azért hozzátennék, h zárt térben ( busz, vonat fülke) óvatosan, mert könnyen visszanyalhat a fagyi, mert ugye lefújod, de ha nem tudsz kimenekülni időben te is belélegzed és te is kapsz az anyagból és ugyanúgy taknyod-nyálad egybefolyik mint a támadónak.

zszaaj 2009.05.13. 21:30:56

Nokent, egyedul korbeutaztam Irant. Ennyire biztonsagban sehol nem ereztem meg magam, pedig sokfele jartam mar. Ott ugyanis a nok es a ferfiak meg a tomegkozlekedesen is el vannak szeparalva, esely sincs tapizasra, zaklatasra.

Repulon no melle is csak no ulhet.

Buszon elol a ferfiak, hatul a nok, es nem azert, mert a no alacsonyabb rangu, hanem igy nem bamuljak oket hatulrol a ferfiak :)
Szerintetek jo lenne ilyen rendszer Magyarorszagon is a tomegkozlekedesben?

BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2009.05.13. 21:32:05

@Chucky in Dubai:

Nem játszom el, de a hülyéket nem szeretem. Főleg azokat nem, akik értetlenek, és 3x-4x előhozzák ugyan azt a témát, ami egy bejegyzésen belül már ki lett tárgyalva.

Van egy szabályzat, aki nem annak megfelelően jár el, azt szó nélkül kitilthatom, hozzászólását törölhetem. Azért vagyok hülye, mert még magyarázkodok...

dark future · http://www.andocsek.hu 2009.05.13. 21:37:55

@Aszi:

Aszi, te itt csak vendég vagy, és max. kommentelhetsz. A te blogodban majd te moderálsz, itt meg BKV figyelő. Ez így működik.

Bergeroth 2009.05.13. 21:47:50

30-40 éve, amikor ilyesmi dolgok történtek, akkor az volt a menő, hogy az ózdi kohászok az esti műszak után hazafelé menet, 2 darab busszal megálltak a cigányputri mellett. Megkeresték a tanuk jelenlétével, hogy ki volt az, aki bántalmazta őket, majd okulásul a többi cigánynak, ott helyben kicsit megdolgozták a testét. Utána szépne visszaszálltak a buszra, és hazamentek aludni.
Valami ilyemit hiányolok a mai rendes dolgozó magyar emberek hozzáállásából.

Bit Rot 2009.05.13. 21:54:58

@Mike36:
"akkor is azt mondom, a bűnözés csak tünet
a bűnözés mértékéről nem a bűnözök tehetnek"

Ja, hát persze, hogy nem, a dolgozó magyarok a hibásak, mert nem adóznak eleget, és így nem elég a segííly plazmatévére!

A nagyobb baj, hogy a politika nem felemelni akarja az arra érdemes romákat, hanem csak gerjeszteni a cigányellenességet, mert abból vannak a szavazóik (MSZP, SZDSZ).

Ez undorító és a szakadék felé vezet!!!

Bit Rot 2009.05.13. 21:56:23

@Bergeroth:
"Valami ilyemit hiányolok a mai rendes dolgozó magyar emberek hozzáállásából. "

Normális vagy?
Ma ilyen esetben a cigányok jelentenék fel az ózdi kohászokat, és mivel a rasszista indítékot is rásütik, rögtön életfogytiglan mindegyiknek!

nemuccaszoc 2009.05.13. 21:57:45

Ezek a srácok már csak ilyenek. :)

Bit Rot 2009.05.13. 21:59:09

@Mike36:
"egyébkétn nem csak a cigányok tehetnek meg itthon bármit, hanem politikusaink, nagyvállakozóink is, és jóval nagyobb tételben
mi mégis a cigányokra haragszunk"

Igen.
A politikusok a pénzünket lopják el.
A cigányok pedig késelnek, azaz az életünket.

Azért van különbség!

Bergeroth 2009.05.13. 21:59:22

@Bit Rot:
Hát igen, sajnos. Pedig nagyon jól tudom, hogy az erőszak erőszakot szül. Nem vagyok rasszista, pl. semmi bajom a négerekkel, arabokkal zsidókkal, japánokkal, arabokkal, stb.
De az ember és a cigány az bizony két teljesen külön faj.

KenSentMe 2009.05.13. 22:03:59

Egyébként én ezt a fajta naívságot nem értem.. ha az ember elmúlt már 20 éves, biztosan volt ismerőse, aki pl. részegen elaludt a vonaton, aztán mire szállt volna le, se a cipője, se a pénztárcája nem volt meg.. így az ember másodkézből származó tapasztalatokból megtanulja, hogy a vonaton nem érdemes aludni..

később persze azt is, hogy léteznek kivételek, pl. a hálófülke (mondjuk nemzetközi járatokon, megfelelő díjazás ellenébe), ahol lehet beszélgetni a felügyelő faszival, vagy pl. ha többen utaztok együtt a vonaton, és nem mindenki álmos/be tudtok rendezkedni úgy egy kocsiba, hogy ha bejön valaki, akkor legalább az egyikőtök felébred.. ezen felül nem értem, mit kell még belelátni meg beleképzelni a témába, ez a világ ilyen.

Dr.Paraszt 2009.05.13. 22:39:08

@Mike36: Ha valaki belemászik az arcomba, olyan közel kerül hozzám, hogy azt hihetném meg akar csókolni, annak kurvára okkal megyek neki.
És az teljesen lényegtelen, hogy tett-e valamit. És most el ne kezdj értetlenkedni. Ez olyan, mint amikor egy köcsög be akart fenyíteni, mert nem tetszett, hogy a nyílt utcán beszólogat nekem. Túl közel állt, hát úgy pofánbasztam, hogy alig tudott felállni.

gabed 2009.05.13. 22:40:55

Gyönyörű! Kosztolányi is megírta a saját hasonló történetét az Esti Kornálban. Azt hiszem Első csók a címe. Úgyhogy te még mindig jobban jártál...

Dr.Paraszt 2009.05.13. 22:50:56

@ZBR: Ez egy akkora baromság, amit beszélsz!
Lehet, hogy egy iskolázott sorozatgyilkos, vagy egy felidegesített depressziós meglepődik azon ha az agresszivitásáról nem veszel tdomást, de egy hétköznapi faszkalapot kurvára nem fog érdekelni, hogy hogyan viselkedsz, és ha hagyod magod kapsz!
Ez vonatkozik a tömegestül támadó patkányokra is. Elgáncsolnak, a fejedre húzzák a pólódat, vagy hátólról leütnek. Leszerják, hogy te a laza főhőst játszod.
Amit egyébként addig fogsz játszani, amíg nem jársz úgy mint a fentebb említett majom, aki vagányul 5 centiről pampogott az arcomba én meg úgy lecsaptam, hogy ömlött a pofájából a vér és alig tudott felállni... szét is vágta a kezemet a fogsora ahogy elpattant.
- Minek ugatott?
- Miért 5 centiről?
Mert kemény volt!!!!!

Evita1 2009.05.13. 22:51:19

Még nem olvastam végig a kommenteket(annyi van mint a fene:) )
S ez jó,mert az ember azokból is tanul..
Én csak azt szeretném mondani,hogy én múltkor a barátnőmet kísértem ki a Délibe és középről indult a vonat.. A mellette lévő álló vonaton ami nem ment sehova éppen,ott verte(már bocsánat) nem tudom hogyan lehet szépen mondani a hímtagját...Hát durva volt..
S ez fényes nappal.. De hozzá még ráadásul full meztelen volt..

Páneurópai Harci Kos 2009.05.13. 23:02:50

felháborító.
ui. én a helyedben szépen meghúztam volna a vészféket.

ZBR 2009.05.13. 23:13:03

@Dr.Paraszt:
Azt hiszem, félreértettél.
Te sem G.I Joeként felszerelkezve járod az utcákat. Láttad, hogy leütheted a bunkaját, hát megtetted. Ha ők vannak többen, ha ők vannak jobban felfegyverkezve akkor aztán nyomhatod a vasököl dumát, nem fog az sem használni. Nem is hiszem, hogy bejátszanád.

Ha szép nyugodtan felméred a helyzetet, na, akkor lehet esélyed... Ütsz-futsz tök mindegy, a lényeg, hogy higgadtan eldöntöd mit csinálsz.
Nem is igazán az a fontos, hogy milyen hatást váltasz ki a támadódból, hanem az, hogy mennyire vagy ura a helyzetednek. Ehhez nem laza nagyfiúnak kell lenni, hanem nyugodtnak. Alkalmas pillanat és alkalmas húzás kell. Az ilyen nők előrántják a táska legaljáról a paprika sprayt és akkor lefújják a támadót - azaz csak fújnák, a kezük félúton a retikül felé el lesz kapva. De ha mondjuk egy gyors mozdulattal tökönrúgják a támadót, lehet nekik is nyert ügyük...

Páneurópai Harci Kos 2009.05.13. 23:17:27

Jut is eszemben, a vonaton való nem megfelelő viselkedés, nemcsak a "kisebbségek" sajátos viselkedése.
lásd (foci) szurkolók, vagy bármilyen részeg /beszivott ember.

egyébként meg működő (live) kamerákat a töm.közl járművekre.

Páneurópai Harci Kos 2009.05.13. 23:20:01

nincs is annál rosszabb amikor az embernek eltörik a kezét, és saját önvédelmi dezodorjával fujják arcon.

szvsz aki zárt térben sprayt elővesz az igazi ökör:)

Báttörsz 2009.05.13. 23:25:45

Ez is biztos egy svéd gyerek volt és BIZTOS NEM cigány!

Dr.Paraszt 2009.05.13. 23:32:56

@ZBR: Amugy 5-6-an voltak igazából, és egy kiscsajt piszkáltak, csak nem akartam belemenni... Meg először le is szartam, mivel nem úgy tűnt, hogy bele kell avatkoznom, csak amikor látták, hogy őket figyelem, körbevettek, gondoltam lecsapom a legnagyobbat, hátha ennyivel megúszom és beszarnak. Hát nem szartak be, de mindenesetre neki kitört néhány foga, ahogy letörtek elől a fogai úgy vágta szét a kezemet. Biztosan eszébe jutok néha! Aztán lerántottak és megrúgdostak. De mondjuk azt lehetett látni, hogy ha még várok pár másodpercet, akkor kapok... szóval nem sokat kockáztattam! Mondjuk szerencsém volt, hogy nem lett bajom, de én már inkább ott döglök meg minthogy hagyjam magam. Persze ez sem egyik napról a másikra alakult nálam így. És azt is leszarom ha megkéselnek, komolyan. nem fogok halálom napjáig fosni!

ZBR 2009.05.13. 23:36:11

@Dr.Paraszt:
PONTOSAN erről van szó!
Hogy mit csinálsz, végülis rád van bízva... Ütsz-futsz-rendőrért kiáltasz, amit a neveltetésed kíván!

Fosni mindenesetre teljesen értelmetlen, attól garantáltan nem lesz semmi se más!

Sztyepadzso 2009.05.13. 23:45:42

Én "csak" buzival találkoztam egyszer:
Koliból hazafelé "robogok" vonattal, az utolsó órát már személyen(nyitott kocsi) töltve. Egész éjjel rajzoltam, negyed 10-re vagyok otthon. 20 perccel előtte felszáll egy kb 40-es fazon, leül a kocsi túloldalára. Kicsit piaszag, táska a jó öreg, kék-piros szocreál szőtt nylontáska. A fáradtság miatt áttértem az olvasás helyett a cigisodrásra, mondom legalább holnap délelőttre lesz cigi. Egyszer csak odafordul, aztán elkezd beszélni, hogy -Hazafelé? (na, mondom Pesten nincs elég, még egy hómlesz megosztja velem a élete történetét..),
-Igen.
-Kollégium?
-Igen.
Elkezd valami fecnit elővenni, láttam, h valami kép az.
-Na most, én ezt a képet találtam a .. pályaudvaron..
Mutat felém egy képet, ahogy egy faszi épp egy másikat elégit ki.
-Na k*rva anyádat, takarodj a p*csába!

Meg kell mondjam, felébredtem...

2009.05.13. 23:47:54

Úristen! Nem hiszem el, hogy a legundorítóbb dolog nem ütötte fel senki szemét sem! A lány arca félig be volt kötve! Ezután lehet bárki Pamela Anderson-féle csinibaba, friss maszkkal takarva NEM FOGOM megcsókolni! Nem igaz, hogy ez senkinek nem tűnt fel! Engem ez zavarna! Milyen perverz önkínzó lehet, aki egy félig égett arcú lányt megcsókol? Borzalom!

A vonat tele volt, hiszen:
"Elfoglaltam elöl egy fülkét, még örültem is, hogy van helyem"
Tehát üres helyre ült, nem volt körülötte senki!!! Talán mert minden ép érzésű ember menekül egy félig bekötött arcú nőtől! Nem csoda, hogy kihalt körülötte a vonat, de erre jön egy ilyen ferde hajlamú és lekapja!

a debilizmus ellen

2009.05.13. 23:55:38

A Máv figyelőn szerintem ennek akkor lenne hírértéke, ha ezért a mávot hibáztatnánk, hogy nincs ott kalauz/kamera/biztonsági ember, de ilyesmi nem történt, mármint hogy a problémát a MÁV-nak rónánk fel. A posztot olvasva inkább elférne a kuruc.infón

S. Annyi 2009.05.13. 23:59:42

Felháborít, hogy ilyen eset megtörténhet Magyarországon.............


És még mennyi minden! Pl. 14 éves kislány megerőszakolása, megölése. 18 éves lány felgyújtása. Öreg néni megerőszakolása, feldarabolása. Fúj, de fasiszta a magyar!!!!!!!!!!!!!

changebug (törölt) 2009.05.14. 00:15:05

@Vasárnapi húsleves:
ÁÁÁ, nem! Az igazi hírérték az az lenne, ha a kaller vagy Gaskó vagy nem adj isten a mozdonyvezető smárolná végig az utasokat. Ez utóbbi esetben egy tömegbaleset x halottal elég ütős hírnek.

Dr.Paraszt 2009.05.14. 00:21:34

@Vasárnapi húsleves: Neked nem volt még semmi bajod te csicska?

Oscee 2009.05.14. 00:26:52

Minket egyszer (2-3 éve, nyáron) kirabolni akartak egy hosszúra nyúlt éjszaka utáni hajnali vonatozással egybeközött szundikálás során.

Arra ébredtünk, hogy két fazon verekedik a kabinunkban, és egymásra kiabálják, hogy tolvaj. Félálomban csak félreugrani tudtunk, nem tudván, hogy miért pont itt verekedik ez a két figura, csak később derült ki, hogy a cigány fazon túrkált a táskámban, a másik srác pedig látta, hogy itt valami nincs rendben, akkor verekedtek össze.
Hogy bulváros legyek "véresre verte" a cigánycsávó a győri srácot (vérzett a szája), majd lelépett, továbbra is hajtogatva, hogy a nem ő a lopós, hanem a másik. A táskámon meg látszott, hogy vagy 3szor áttúrta, csak arra nem jött rá, hogy a két "doboz", ami legeslegfölül volt, két merevlemez volt, akkori értéken 40-50 ezer HUF...

Azóta inkább magamrazárkózás, kevesebb alvás, csomagrafekvés, IC, ilyesmik...

Salvia Divinorum (törölt) 2009.05.14. 00:42:49

Na ezért hordok acélbetkós Caterpillart :D

fénydublőr (törölt) 2009.05.14. 00:49:22

S. Annyi: "Felháborít, hogy ilyen eset megtörténhet Magyarországon...........
És még mennyi minden! Pl. 14 éves kislány megerőszakolása, megölése. 18 éves lány felgyújtása. Öreg néni megerőszakolása, feldarabolása. Fúj, de fasiszta a magyar!!!!!!!!!!!!!"

Ja, az a kedves 50 db bebaszott Fradiszurkoló is biztos nem volt mélymagyar, aki Sopronig inzultált egy egész szerelvénnyi utazót, sörösüveggel dobált meg minden állomáson pár gyereket, Győrnél kínaiakat akartak verni (de ügyesen elszaladtak, így 2 db Fradiszurkoló le is maradt), végül a saját köpedelmükben fetrengtek. Mondom én, Fradiszurkoló!
Amúgy ki akart rabolni, csak kamu-csók volt, én is jártam így, bár azt pont arabok csinálták (ők meg a szemüvegtokot nem ismerik fel, és pénztárcának nézték).

átlátó 2009.05.14. 02:00:27

@Okostojás: Csak annyit, mert elkerülte a figyelmedet. Ez egy vonaton történt, azért MÁV-os történet. Remélem segítettem, az volt a szándékom.

Ленина · http://szanalmas.hu 2009.05.14. 07:24:14

Budapest-Miskolc útvonal is legalább ilyen vicces szokott lenni...

Kiotop 2009.05.14. 07:26:10

Cigánygyerek kérdezi az apját, mi az a demokácia.
- Amikor a segélyt pár nap alatt feléljük és utána elvesszük a gádzsók pénzét!
- És a gádzsók nem haragudnak emiatt?
De, de ezt hívjuk RASSZIZMUSNAK!

Nzoltan 2009.05.14. 07:34:20

A mávról annyit, hogy felengedik a cigány seggfejeket, akik nőket fenyegetnek meg baseballütővel. Egy ismerősöm így járt. Éveket ingáztam mávval, hát voltak sztorik. De 90 százalékban a cigányokkal volt baj, akik általában hangosan azt vitatták meg, miért nem vesznek soha jegyet. Megsúgom: Elvből.
Na, röhögőgörcs, mikor a cigányok elvekről beszélnek.

Aztán volt késelés, rosszullét, a határban leszállítás, randalírozás, egymás ruháinak letépése, hajtépés, stb.
A kallerek meg pislogtk, rendőrért és orvosért kiáltottak.

Nzoltan 2009.05.14. 07:39:16

Be kellene kamerázni az egészet, HD felbontású géppel. Csak hát a sok balfasz jogvédő miatt nem lehet. De én úgy vagyok vele, hogy inkább kamerázzanak, mint kiraboljanak és elvágják a torkomat utazás közben.
Alapszabáj, hogy a mávon nem alszunk.
Erről a sok segg diák persze nem hallott.
Nem egy kirabolt emberrel találkoztam már.

Okostojás 2009.05.14. 07:47:53

@átlátó: ok, ezt értem, de azt gondolom ez inkább egy olyan blog ami a MÁV állapotával foglalkozik, ez meg inkább társadalmi probléma szerintem...

Void Bunkoid 2009.05.14. 08:04:37

@Nzoltan: a kamerákat már a felszerelésük utáni második napon megvehetnéd bagóért az ecserin. Természetesen cigánytól :)

Almaspite 2009.05.14. 08:05:13

Nekem kapásból a Csipkejózsika c. zenés mesejáték ugrott be, amikor a szunnyadó szépséget a királyfi egy csókkal hozta vissza az életbe...

Void Bunkoid 2009.05.14. 08:14:25

Amúgy terrorisztikus "neveléssel" simán betörhetőek lennének a bodzások is. Én bőven elnyomnám őket ahol tudnám, baszogatnám rendvédelmileg naponta őket (razziák, gatyában állj ki az utcára, térdelj, "mitloptál, nehazudjbazmeg, , namitloptál mondjadgeci" - két nap után mindegyik örömmel vallaná be, hogy az utolsó vacsorát is ellopta Milánóból a falról.

K*rvára működne a dolog, ahogyan az állatokat is simán engedelmességre lehet tanítani sima terrorral. Igaz nem intelligenciából engedelmeskednek, hanem mert rettegnek, és az első adandó alkalommal megszöknek a gazdájuktól.

De most mondjátok meg, ha egy-két év folyamatos terrorizálás után tömegesen elkezdenének menekülni az országból, hiányoznának valakinek?...

uzsidoboz vigyáztam 2009.05.14. 08:18:34

@warriorseby: Ha a képébe fúj vele, attól nem megvadulni fog, hanem képtelen lesz megmozdulni is, nem fog látni semmit, fulladozni fog stb. Persze ha nem sikerül használni, akkor jogos amit írtál. Sajnos már volt szerencsém "tesztelni" az eszközt, gyakorlatilag olyan a hatása mintha haláltusát vívnál.

Adani 2009.05.14. 08:19:59

Vagy pedig rezervátumot kell építeni és, amelyik nem tud viselkedni azt oda be. Ott azt csinálnak amit akarnak ( elnéptelenedett faluk pl,. jók lennének erre) kapnak persze vetőmagot meg szerszámokat termeljék meg maguknak a betevő falatot el is adhatják, ami marad egy szabály van. Ki nem lehet jönni ,ill ha kijött akkor ott normálisan viselkedik. Az meg, h bent egymást hogyan boldogítják már mindegy. Ha meg lusták dolgozni akkor max. éhenhalnak miután egymástól sem tudnak lopni.

kispocoknyuszi 2009.05.14. 08:27:08

hello! na ez a story engem nem lep meg én is átestem ezen, csak pár éve a nyugatiban az első vonaton, buliból jöttünk haza és hát eléggé "el voltam fáradva" elaludtam és arra ébredtem, hogy egy gyerek próbálkozik. Annyira nem voltam magamnál, hogy csak motyogtam "menj innen!!". Oltári mázlim volt, h tényleg ott hagyott, ugyanis a vonaton senki nem volt rajtuk kívül és persze tök sötét.
A másik eset meg egy szatír volt fényes nappal szintén nyugati, hadd ne mondjam hogy 15 évesen milyen sokk volt, hogy egy vagonban tólem ,másfél méterre egy degenerált ötvenes pali veri a f@szát.
bocs ha hosszúra sikeredett.

espadazo - Játékbolt: · http://aruhaz.nettfilm.hu 2009.05.14. 08:32:22

Anno, a vonaton alvó nő ismerősömnek elvitte egy fószer a táskáját. Megtaláltuk, de jó nagy embernél volt és elég ittas állapotban, így szóltunk a kalauznak. Az meg odament, először felszólította, hogy adja vissza (maga mögé dugta, csak kilógott a sarka), majd jól fejbe b...ta a lukasztóval. Ürge fel akart ugrani ijedtében, akkor kaller megfogta, kirángatta az előtérbe és ott kalauz társával úgy elverték, hogy mire megállt a vonat, a fal is csurom vér volt. Már mi próbáltunk szólni, hogy elég lesz, hiszen megvan a táska és semmi nem hiányzik, de annyira belejöttek, hogy nem bírták abbahagyni. Még hogy a MÁV nem tesz meg mindent az utasokért...? :-)

Ferocious 2009.05.14. 08:34:02

@Mike36: Mi a faszért véded annyira a mocskos cigányokat?? Talán te is az vagy?? Vigyél haza egy "családot" és öleld a kebledre te fasz!

Ferocious 2009.05.14. 08:40:44

@Void Bunkoid: Nagyon tetszik az ötlet, támogatnám!!!

espadazo - Játékbolt: · http://aruhaz.nettfilm.hu 2009.05.14. 08:59:13

Egyébként sztem' az történt, hogy a kisfiút hajtotta az eredendő gyermeki kíváncsiság és csak be akart nézni a kötés alá, hogy mi a fene baja lehet a néninek. Ezért nem írta a panaszos, hogy nyalogatta a száját vagy hasonló. Szerintem így születik a konfliktusok nagy része, hogy vélt félelmeink és szubjektivitásunk miatt csak azt látjuk, ami a haragot táplálhatja. Szegény gyermek, ha már perverzkedni akar, biztos talált volna szundikáló idős hölgyet és nem az Operaház fantomjára kell hajtania.

mindenlébe 2009.05.14. 09:06:52

Kedves MAV Figyelo!
Tetszik a blogod, altalaban hasznos tippeket lehet itt olvasni. Csak annyit szeretnek kerdezni, hogy miert nem lehet kimoderalni azokat, akik kizarolag a ciganyozas miatt jonnek ide, es semmi epito jellegu javaslatuk/megjegyzesuk nincs, nem tesznek hozza semmit sem a MAVval, sem a problemaval kapcsolatban. Ha nem tudnam, hova kattintottam, mar reg azt hinnem, a kuruc forumjat olvasgatom. A posztiro vmiert fontosnak erezte, hogy cigany molesztalta (gondolom kekszemuek nugodtan csokolgathatjak), erre az 1 szora sullyedt olvashatatlan, elvezhetetlen, haszontalan verbalis fekalia-tengerbe a forum, alig tudom kibogaraszni azokat a hsz-eket, amik a posztrol szolnak. Engem is zaklattak mar utazas kozben (sosem ciganyok), jo lett volna vmi hasznosat megtudni. koszi.

Ferocious 2009.05.14. 09:10:42

@mindenlébe: Itt lenne az ideje, hogy végre már cigányok is zaklassanak, te álszent!

Lexus IS250 (törölt) 2009.05.14. 09:18:00

Természetesen már megint kormosokról szól a hír. Itt lenne az ideje, hogy valaki rendesen megrakja őket...

Lexus IS250 (törölt) 2009.05.14. 09:19:14

@mindenlébe:
Remélem, hamarosan cigányokkal is találkozni fogsz, majd várom az észrevételeid, te kis Hold-lakó...

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2009.05.14. 09:23:41

zaklatJÁK a nőKET
kik és milyen nőket? Itt csak egy nőről és egy zaklatóról lehet olvasni. Kár úgy beállítani a címben, mintha rendszeres zaklatásokról szólna a post, miközben egy túrót. Szenzációhajhászás...

Yasashi Tanuki 2009.05.14. 09:30:02

20 éves gyerek - ezek szerint ez egy újabb gyerekcsiny volt.

Elkóborolhatott a hordától, vagy éppen most szabadult - ez a postiró szerencséje.

it was not sikerült 2009.05.14. 09:35:12

Szar dolog lehet arra ébredni, hogy egy idegen mászik éppen bele a szádba...
Valaki említette valamelyik hozzászólásban, és nagyon igaza van, ha a norvég favágó "szórakozik", valószínűleg nincs tanú, megteheti. De ez visszafele is igaz. Senkitől nem várható el, hogy egy ilyen szituációt lendületből, higgadtan lekezeljen (akik itt nagy arccal ezt javasolgatják, kiváncsi vagyok, hányszor kerültek hasonló helyzetbe életük során, mondjuk távolróljöttuser azt mond, amit akar). De legközelebb szemenlövöd gázpisztollyal, torkonszúrod, stb. Legjobb talán, ha többet nem kel fel. Ez esetben lelkiismeret versus halálfélelem, h megkeresnek téged és a családodat.
(Oké, ez a radikális verzió, nem vagyok ilyesminek a híve. Nem alszom el a vonaton, oda ülök, ahol többen vannak, ha gáz van, és megtehetem, elfutok. Gyávaság? Belegondolva abba, hogy ha kiütöm, 8 napon túl gyógyul, én kerülök börtönbe.... igen, gyávaság. Félek a börtöntől...

Adani 2009.05.14. 09:42:00

@it was not sikerült:

Hát inkább leszek gyáva egy pillanatig mint halott egy életen át. Ha van rá lehetőség az olyanok az erőviszonyok akkor ugye szégyen a futás, de a kurva anyját annak, aki kerget. :)

cubalibre 2009.05.14. 09:51:46

Ugyan már. Szűzkurva. Bezzeg, ha akármilyen ronda csókolta volna meg, viszont egy vastag aranykarkötőt a markába csúsztatott volna, akkor most nem rinyálna itt.
Amúgy meg a csaj mit sír itt. Köztudott, hogy a nemi erőszak 80%-ban az áldozatnak köszönhető. Gondolom, volt rajta egy top, amiből kilátszott a köldökpiercinges hasa, a szoknyája vagy nadrágja a segge lyukáig volt letolva, a szoknyája kb. 20 cm, ami alól kivillant a tangabugyi.

Ferocious 2009.05.14. 09:57:58

@cubalibre: Ezek szerint te voltál a kis cigány kölök, ha ilyen jól emlékszel a lányra! Máskor is zaklatod a csajokat a vonaton kis varjam??

Lord_Cica (törölt) 2009.05.14. 10:06:21

Biztos orvostanhallgató volt, és csak ellenőrizte, hogy szakszerű-e a kötés.

Hogy ti miket láttok, én faszát verő csávót még sosem (mármint utcán).

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2009.05.14. 10:12:08

@Lord_Cica: látod mi minden jóról lemaradunk...
@cubalibre: igen, a nemi erőszak 80% valóban az áldozatnak köszönehtő. Amiért nem vágja le az erőszaktevő faszát egy irtózatos machetével.

BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2009.05.14. 10:13:03

@Rékuc:

Ha a bevezetőt elolvastad volna, ott volt a másik. Aki először távolról figyelte őket, majd ahogy máshol is írták, közéjük is ment, és a kocsiban, a nők között folytatta.

Tehát több nőt zaklattak (zaklatnak is folyamatosan). A cím általános problémára hívja fel a figyelmet, tehát kötekedésed teljesen felesleges.

Lord_Cica (törölt) 2009.05.14. 10:24:56

Egyébként a csaj piszok mázlista. Engem mostanában már senki sem inzultál szexuálisan. Lehet hogy kezdek öregedni?

Bár az mondjuk tényleg kínos, ha egy ötvenes fószer próbálkozik. Jót röhögtem a "nézd milyen képet találtam"-os eseten :)

Lord_Cica (törölt) 2009.05.14. 10:34:42

Kitaláltam egy jobbat: alvó nők egyszer csak arra ébrednek, hogy Lombardi manővert kaptak! (az az, amikor egy csávó a farkát nekilendíti egy csaj arcának. Kvázi faszpofon.)
Az lenne a Lombardi fantom! Gyorsan írok is róla egy könyvet.

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2009.05.14. 10:48:46

@Lord_Cica: nem volna ellenemre egy ilyen ébredés. Egyeztetek is a zurammal :D

Ferocious 2009.05.14. 10:54:16

@Rékuc: Elgurult a gyógyszeretek, lányok?

Adani 2009.05.14. 10:58:10

"Gondolom, volt rajta egy top, amiből kilátszott a köldökpiercinges hasa, a szoknyája vagy nadrágja a segge lyukáig volt letolva, a szoknyája kb. 20 cm, ami alól kivillant a tangabugyi."

Jó tegyük fel ,h így volt, de ez sem jogosítja fel, h megcsókolja vagy molesztálja.

Ezzel mentették a jogvédők a kiskunlacházi gyilkosság elkövetőit is ,h biztos az áldozat provokálta ki mert biztosan kirívóan öltözött meg mutogatta magát. November végén biztosan hiányos öltözékben ment haza, de ha így is volt az sem jogosít fel senkit arra, h megerőszakolja és megölje.

Ahogy az sem menti fel a gyilkosság alól az elkövetőket, h há' de cigányozott, ahogy az pl. az 1993-as kecskeméti gyilkosságnál adták elő védekezésnek. Egyébként is életszerű, h egy gyerek odamegy egy falka cigányhoz és elkezd cigányozni, meg szidni őket. Nem hiszem ,h Darwin díjra pályázna, de ha mégis akkor sem jogosít fel ez senkit arra, h agyonverje.

B-road · http://szetbaszazideg.blog.hu 2009.05.14. 11:57:49

Na, akkor aki itt elkezdi a ciganybunozes vonalat feszegetni, annak elmeselem a tegnapi esetet:

Miskolc, Teszko parkolo este fele.

A kocsival leparkolok, gyerek, anyu marad, csak en szaladok be egy juhturoert. Szemben parkolt egy nagyobb kisbusz, valami aruszallito.
Kicsit elbasztam az idot a keresgelessel de meglett, indulunk haza, es kezdik a tortenetet, hogy a szemben parkolo kisbuszhoz odament egy faszi, es oldalbahugyozta! Majd visszault az abba a kocsiba amibol kiszalt. Egy piros Fabia kombi, tiszta meg minden, szoval nem egy szakatt zsiga, vagy ilyesmi. Az anyosulesen ult, biztos a gyereke a kocsi, vagy nemtudom.
Szoval elmeselik ezt, hogy a fasz kiszall, odamegy, eloveszi a faszat (mindezt totalba latja mind az asszony, mind a gyerek!), es lehugyozza a busz oldalat. Majd jott vissza a sofor, es nezegeti is, hogy mi a fasz van, de vegul elhajtott. Szoval mire mar en visszaertem, mar nem volt ott a busz.
Nade elegge felbaszta benne az ideget ez, es csak azert visszafordultam, hogy megnezzem, hogy mi a picsa?
De baszki a fabia meg mindig ott volt, benne az oreggel. Kinyitottam az ajtot, kerdezem az asszonyt, hogy ez volt az? Hat az volt.
Kicist ordibaltam vele, de aztan otthagytam.

Szoval ez volt tegnap.

HAT MILYEN KURVA ORSZAG EZ?

Ja igen azt akartam irni, hogy az faszi nem cigany volt, csak egy sima ember. Egy 50eves patkany.

tonger 2009.05.14. 14:12:10

@cubalibre:
Tájékoztatnálak, hogy nem voltam falatnyi ruhácskában, konkrétan fekete farmer felette egy sima ujjatlan felső amin egy hosszú kardigán begombolva! ergó semmim nem látszott ki semerre, nem lehettem vonzó látvány a táskámra dőlve fél arcomon kötéssel. Látom még mindig van olyan aki azt hiszi csak azért tettem közzé a törénteket mert cigány művelte, hát nem. Akárki lett volna még ha maga a megtestesült ői ideál is lett volna akkor is felháborított volna a dolog, mert it maga a tett az ami borzalmas. Esetemben egy cigány volt, erről nem én tehetek, hogy nem néger vagy más emberféle tette volna ezt, de nem ez érdekelt milyen nemzetiségű volt az illető. de a korábbi kommentjeimben ezt leírtam. összegezve egy legkevésbé sem kihívó ruhába öltözött nőt zaklattak, hanem egy sima egyszerű utast aki elaludt.

Zalay · http://autostat.hu/cikk-kereso 2009.05.14. 15:51:05

Hát sajnos ez ma a helyzet. Én esténként az 55 busszal járok haza, el az illatos úti (lakó)telep mellett. szóval vannak ilyen fazonok.
Egy megoldást látok csak: ne egyedül járj. Ha pedig nem megy, közel a sofőrhöz. Vonaton pedig valami bizalomgerjesztő személyhez.

mokas_gizi 2009.05.14. 16:10:59

Olcsón megúsztad szerencsére, rendőrt meg minek hívtál volna semmi értelme, ha pl megvéted volna magadat akkor elég nagy eséllyel még ellened lenne büntető eljárás rasszizmus és társai miatt...
Pont 1-2 hete volt hasonló kocsmáros megvédte magát és még ellene indult eljárás szánalom ami itt folyik, de kezdenek az emberek besokallni ezenfelül meg kezdenek az emberek éhesek lenni...

mokas_gizi 2009.05.14. 16:16:43

@tonger:
Tudod az a furcsa, hogy 90% ilyen dolgokat cigányok cinálnak, nem ázsiai emberek, nem is arabok, nem is négerek...

Ha megemlíted, hogy van cigány bünözés akkro azonnnal "rasszista" "náci" vagy"

Furcsa amikor pár hónapja és a napokban elkapták azokat a vietnami drogtermesztőket ott a hírekben bemondták az elvkövetők származását, amikor cigány az elkövető akkor miért nem mondják be a TV-ben az elkövető cigány...???!!!
Egy cigány elkövető miért kap kisebb büntetést mint egy Magyar, egy gyilkos aki megölt egy embert miért van csak házi őrizetben /Bár nem tudom milyen házi őrizet az amikor az emberke buliba megy, minden utólagos következmény nélkül/...?
Azokat a vidéki srácokat egy pofont miatt azonnal előzetesbe tették és évekre lecsukták őket...!!!

Egy kicsikét kezd túlságosan feltűnő lenni az a kettős mérce amit ma Magyarországon alkalmaznak egyes etnikumok számára...!!!

Mike36 2009.05.14. 17:18:29

@Ferocious: azért mert azt mondom, bünözés van, és azt kell megfékezni, és nem érdekel az elkövetők származása, ezzel védem a cigányokat vagy magam is cigány vagyok? ennyire primitiven vagy behuzalozva? számítógépet be birod kapcsolni, vagy megkéred rá apádat?

Mike36 2009.05.14. 17:20:18

@mokas_gizi: mondj enkem egy esetet, ahol az elkövető kevesebb büntetést kapott, arra hivatkozva h cigány
csak egyet
mire fel kapnának a cigányok kevesebbet
de ha ilyen előfordul, az is rasszizmus

Bergeroth 2009.05.14. 18:58:11

Eleve egy olyan nép, akik azt vallják, hogy "fehér embertől lopni nem bűn", azokat, szerintem, alapból szegregálni kellene.
Tudom rasszista vagyok, mi más....

scooby doo 2009.05.16. 19:02:05

@cubalibre: Te hihetetlennagy fasz vagy. Te is ébredj egy ilyenre.
Amúgy kórházi kezelésre ki jár tangában te fasz?

mokas_gizi 2009.06.24. 13:56:06

@Mike36:

Kedves Mike36!

Pl.:
Rajmund barátunk aki megölt egy embert szabadlábon van házi örizetben, de nem igazán vagyok tisztában hogy milyen háziörizet az amikor az emberke bulizni szórakozni jár /Ezt több tanú látta kép is készült.../

Azok a vidéki gyerekek akik megütöttek egy cigány nőt /semmi baja nem lett pár napja nyilatkozott a TV-ben...Mondjuk nagy az esélye hogy zsebelni akart de most nem is ez a lényeg.../
Na azok a gyerekek egy pofon miatt azonnal előzetest kaptak és letöltendő 2,5 évet EGY POFON MIATT...!!!
Ha kívánod akkor részletesen ismertetem mind a két esetet...

Tele van ilyen esetekkel az ország EZENFELÜL!!!
Van vidéki rendőr ismerősöd...?
Ha van akkor kérdezed meg hogy parancsba kaptak.-e olyan hogy a cigány elkövetőkkel kötelesek kivételezni...!!!
KÉRDEZD MEG NÉZZÉL UTÁNA TE MAGAD...!!!

scooby doo 2009.06.26. 02:45:43

@mokas_gizi: Ismertesd a 2 esetet, engem érdekel
süti beállítások módosítása