Főoldal | 2.oldal | 3.oldal | 4.oldal | 5.oldal | Archívum | Blog-szabályzat
Vasúti szakmai topic | BKV-figyelő | Gál M.
 



Olvasónk néhány perce küldte a lent található képet, amit most, az eső után készített a Keleti pályaudvaron a jegypénztárban. A képhez csak ennyi fűzött: „Konkrétan a női WC-ből ömlik a víz”.

Címkék: kép időjárás máv vonat eső vasút utas panasz jegy beázás észrevétel jegypénztár


A bejegyzés trackback címe:

https://mavfigyelo.blog.hu/api/trackback/id/tr431225169

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ákibard! 2009.07.03. 20:30:10

"A képhez csak ennyi fűzött: „Konkrétan a női WC-ből ömlik a víz”."

Peeersze, valószínűleg... Nem is a felszínről a lejáraton keresztül a felhőszakadás miatt??

Nézzoda, a Mogyoródi útra is a Keleti WC-jéből ömlött ennyi víz...

www.vasutbaratzrt.hu/temp/ozonviz.jpg

Kzsolt 2009.07.03. 22:02:19

Nincs mese, elő kell keresni a mezőgazdasági tornacipőket:)

_Totty_ 2009.07.04. 01:03:37

én ma pont arénába voltam mikor ez volt ugye a keletitöl 5 percre... háteddig csak a tévébe láttam ien esőzést xĐ

TheElf · https://www.kalandmester.com/ 2009.07.04. 02:01:45

@Ákibard!: A lejáratot általában úgy kellene megtervezni, hogy onnan ne nagyon öntse el a víz az állomást. Az a kérdés, hol sikerült szellőztetés címén a tervezetnél nagyobb vízszintnek köszönhetően csúnyán beázni. Nem vagyok meggyőződve róla, hogy ez a lejárat volt. Lehet a mosdó szellőzésénél is. Sőt, ott kevésbé egyértelmű, hogy felkészüljenek az ilyen problémákra.

petya.bacsi 2009.07.04. 08:46:39

A MÁV a vízi utasszállítás piacára is betör, ha már a vasúti személyszállításban többször megbukott...

Viccet félretéve: egy nagyobb felhőszakadásnál, esőzésnél ez nem ritka,. Házak pincéi is teleszaladnak vízzel. Ez van.

GatyaPityu 2009.07.04. 08:48:32

Hát, én ott nem járkálnék mezítláb a két delikvens helyében. Aztán majd csodálkoznak, amikor kiderül, hogy összeszedtek valami jó kis lábgombát...

petya.bacsi 2009.07.04. 09:59:00

@Atro: :D pont ezen gondolkodtam én is. Ha csak lábgombát szednek össze, akkor olcsón megúszták...

RTR 2009.07.04. 12:03:57

ne tudjátok meg, milyen undorító volt! :) én készítettem a képet, amikor megvettem barátnőmnek a jegyet, mert neki valahogy nem volt kedve. Aztán rohantam haza lábat mosni, szandál mosógépbe stb.
És igen, a női wc-n keresztül folyt be.

Ákibard! 2009.07.04. 12:29:37

@TheElf:
" A lejáratot általában úgy kellene megtervezni, hogy onnan ne nagyon öntse el a víz az állomást."

Ember... Közlekedtél tegnap Bp-en az özönvíz idején? Ha nem akkor miért beszélsz? HA igen akkor miért értetlenkedsz?

Én konkrétan a Hungárián jöttem végig, és egy második Duna alakult ki rajta az autók 15-20-al csordogáltak előre a "folyóban". A csatorna képtelen volt elnyelni... Kb. kéthavi vízmennyiség zúdult 1 óra alatt a városra, erre a mennyiségre még a teljes budapesti csatornahálózatot nem tervezik, nemhogy egy vasútállomás vízfolyókáját!!
Könyörgöm, tudom, isteni lehet fikázni de alkalmanként dondolkodjatok már!

Annyi eső zúdul le, hogy 30 cm-es tétegben áll az úton, mindenhol, és meglepődtök, hogy igen lenent az aluljáróba is, és nem vezette ele gy 10 centis folyóka, amikor az FCSM-es 40x40-es kanálisok sem bírták el...

alfaprimo · http://voidminds.freeblog.hu/ 2009.07.04. 16:22:19

És volt kiszolgálás? Bentről meg nyugodtan nézik, ahogy szépen eláztat mindent a víz?

Ákibard! 2009.07.04. 17:16:48

@alfaprimo:
Nem, nem működtek a pénztárak. Ma délelőtt sem, vonaton volt jegyváltás ptdíj nélkül.

Amúgy meg nagyon nem tudnak mit tenni csak bentről nézni, meg hívni a lánglovagokat, de ők nem hiszem hogy pont ide rohantak szivattyúzni mert más aluljáróba vastagabb rétegben állt a víz...

Platon 2009.07.05. 14:20:39

Próbáltál te már papucsállatkát angolul tanítani?

annapeti 2009.07.05. 15:28:07

Na és a négyes metrót is elmosta a víz...?

Paladin 2009.07.05. 16:50:47

A négyes metróba most rendeltek kocsik helyett tengeralattjárókat
süti beállítások módosítása