Olvasónk rendszeresen utazik a MÁV egyik zónázó vonatával, ami szerinte még eddig sosem érkezett meg időben. Kis táblázatot is csinált neki, ahol az indulásokat, érkezéseket, és a menetrendi adatokat hasonlítja össze:
Tisztelt MÁV-Start!
Naponta utazom az Önök 2659-es viszonylatszámú zónázó vonatával.
Miután ez a vonat még SOHA nem érkezett menetrend szerinti időben úticélomhoz (Budapest-Zugló mh.), készítettem egy kis feljegyzést, hogy az utóbbi 3 hétben, mikor mennyit késett a vonat. Kérem, árulják el, melyik napon miért nem tudott pontosan a célállomásomra megérkezni? Mit tesznek a késések megszüntetése érdekében? Felelős(öke)t megtalálták és felelősségrevonták? Ha nem, miért nem?
Mindig a MÁV-on kívüli ok miatt késik a vonat? Ezért állunk majdnem mindennap perceket Ferihegy és Pestszentlőrinc állomás között? Mert naponta ugyanakkor érkezne, és nem tudnak rá felkészülni? Szíves válaszukra és a MEGOLDÁSRA várva egy FIZETŐ utasuk,
Szarka Péter, Cegléd