Alant olvasható levél írója a MÁV takarítóinak gyöngyszemeivel találkozott. Nevetgéltek, hadonásztak a seprűvel, nem csináltak semmit, és az egyikük ki is jelentette, hogy nem érdekli a munka, majd kitakarít más a vonatot:
Tisztelt MÁV-START Zrt!
Úgy látom, Önök még mindig képtelenek megvalósítani az európai közlekedési színvonalat. A régebbi típusú járműveik állapota egyenesen katasztrofális. Ma délután utaztam hazafelé a menetrend szerint a Keleti pályaudvarról 16:10 perckor induló (3246).számú Gödöllőre tartó járatukon. A vonat higiéniai állapota egyenlő volt a nullával. Amikor a szerelvény befutott, akkor jött a takarító brigád. Ilyen munkát végezni? Hadonásztak a söprűvel, nevetgéltek, semmit sem csináltak, míg egyikük elordította magát h őket nem érdekli majd kitakarítja más!
Ennyire érdekli a PREKOP Kft. dolgozóit a járművek tisztasága. A késések száma és az utastájékoztatás színvonala aggasztó. Szinte hihetetlen hogy napi rendszerességgel maradnak ki járatok. Főként a reggeli órákban. Naponta utazok a keleti pu.-rákoscsaba viszonylaton. Reggel általánosan késnek a vonatok és sokszor előfordul hogy kimaradnak járatok. Nem hiszem el hogy itt tart a vasút 2008-ban. Továbbá, a nagy csinnadrattával beharangozott Bombardier Talent motorvonatokat sem látni csak hétvégén akkor is megkurtítva. Ezeket miért nem lehetne a hatvani vonalon forgalomba állítani.? Mindenki örülne neki. Helyette marad reggelente a kosz, a nyomorgás, a sokszor bunkó kalauzok, a mérgelődő utasok. Bezzeg a jegyeket eltudják kérni.!
Válaszokat szeretnék. Magyarázatot arra hogy miért kell naponta több ezer emberrel ezt eljátszani.