Főoldal | 2.oldal | 3.oldal | 4.oldal | 5.oldal | Archívum | Blog-szabályzat
Vasúti szakmai topic | BKV-figyelő | Gál M.
 



Ha olvasod a saját blogom akkor tudhatod, hogy a MÁV-figyelőn a másik MÁV blogtól eltérően az én saját írásaimat olvashatod. Ezek mellett megjelenítek heti 1-2 alkalommal utaspanaszokat is, hogy színesebb legyen a blog. Tegnap nem volt időm befejezni az egyik cikkem (bár elég rövid), így most egy utasészrevételnek adok helyet.

Olvasóm március 15-én a Nyugatiban akart jegyet venni. A jegyvásárlást megnehezítette, hogy 5 automatából 4 rossz volt, a maradék egy pedig csak aprót fogadott el, papírpénzt nem:

Kedves MÁV-figyelő!

Egy újabb negatív sztorit szeretnék megosztani veletek: Március 15-én jöttem hazafelé a Nyugatiból, szokásomhoz híven, időben kint vagyok az állomáson, 10 perccel a vonat indulása előtt, mert tudom, hogy jegyet is kell még vennem.

Mivel az én vonatom általában az első vágányokról indul, így alapból az automatánál veszem meg a jegyemet. Vasárnap reggel 8:30-kor az ott álló 5 automatából 4 (!) nem működött, az ötödik pedig csak aprópénzt fogadott el - erre amúgy az ott álló hajléktalan hívta fel a figyelmemet - .

A legjobb ebben, hogy nemzeti ünnep lévén majdnem semmi sincs nyitva, tehát még pénzt se tudtam váltani.

Itt lépett újra képbe a már említett hajléktalan, ő volt olyan kedves, hogy megmutatta, hogy merre van a legközelebbi nyitott büfé, mivel ott bizonyára tudok váltani pénzt. - Ezúton is köszönet neki érte.

Tündér Lala

Címkék: máv vasút utas panasz automata jegy nyugati pénztár észrevétel mávfigyelő


A bejegyzés trackback címe:

https://mavfigyelo.blog.hu/api/trackback/id/tr111023254

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

YZ 2009.03.27. 09:14:59

Gondolj rá pozitívan:

Egy legalább úgy-ahogy működött!

petya.bacsi 2009.03.27. 10:09:04

@YZ: pontosan. 20%-os teljesítmény. Ez mennyivel több, mint a 0%... de persze az utasok ezt sem értékelik! :D

töröttszárnyú angyal (törölt) 2009.03.27. 10:41:43

remélem a hajléktalannak viszonoztad a szivességét

sabo 2009.03.27. 18:18:17

Szerintem hiába köszönöd meg ITT neki, nem hinném, hogy olvassa a blogot. :-)

Navajonki 2009.03.27. 22:10:55

@sabo:
Pont ezt akartam írni :)

Közlekedésguru · http://kozlekedem.blog.hu 2009.03.27. 22:31:26

@sabo: Ez volt az első gondolatom nekem is.

Internetkávézóban MÁV-figyelős hajléktalan.

Ha legközelebb látod, háláld meg neki, de ilyet írni..., persze kedves dolog, csak rosszul jön ki.

MÁS.

Mi baja van azoknak az automatáknak?

Akartam venni jegyet, kevés idő volt még a vonatig. Mint itt is olvastam, nehezen veszi be a papírt, hát élből azt kezdtem el dugdosni. Bevette, elsőre.

Beütöttem az állomáskódot, az "egy útra" gombot és megnyomtam volna az "50% kedvezményt" egy másodpercen belül, mire kiadott egy teljesárút.

Köszönöm neki ezt a szívességet és a gyors munkát. Még hogy nem működik, inkább túl jól...

(Bár akkor lennék elégedett, ha beüthetném a miből mennyit és kiadná. Tőlem akár egyesével is, de had' ne játsszam már egyesével a bedobom-visszaad bedobom-visszaad játékot, persze egyre apróbbat ad vissza, enyhén elmebaj)

Tron65 2009.03.28. 19:13:14

A héten (kedden) totál meglepődtem.
Kicsit késve érkeztünk barátnőmmel a nyugatiba. 3 perc volt az indulásig, már az előre kinyomtatott menetrendet nézegettük, mikor indul a következő vonat.
Namost nemcsak megvenni sikerült a jegyet ennyi idő alatt, hanem még a vonatot is elértük, pedig aluljárózni is kellett.
Mégegyszer az időpont: kedd délelőtt 8:45 körül.