Ha olvasod a saját blogom akkor tudhatod, hogy a MÁV-figyelőn a másik MÁV blogtól eltérően az én saját írásaimat olvashatod. Ezek mellett megjelenítek heti 1-2 alkalommal utaspanaszokat is, hogy színesebb legyen a blog. Tegnap nem volt időm befejezni az egyik cikkem (bár elég rövid), így most egy utasészrevételnek adok helyet.
Olvasóm március 15-én a Nyugatiban akart jegyet venni. A jegyvásárlást megnehezítette, hogy 5 automatából 4 rossz volt, a maradék egy pedig csak aprót fogadott el, papírpénzt nem:
Kedves MÁV-figyelő!
Egy újabb negatív sztorit szeretnék megosztani veletek: Március 15-én jöttem hazafelé a Nyugatiból, szokásomhoz híven, időben kint vagyok az állomáson, 10 perccel a vonat indulása előtt, mert tudom, hogy jegyet is kell még vennem.
Mivel az én vonatom általában az első vágányokról indul, így alapból az automatánál veszem meg a jegyemet. Vasárnap reggel 8:30-kor az ott álló 5 automatából 4 (!) nem működött, az ötödik pedig csak aprópénzt fogadott el - erre amúgy az ott álló hajléktalan hívta fel a figyelmemet - .
A legjobb ebben, hogy nemzeti ünnep lévén majdnem semmi sincs nyitva, tehát még pénzt se tudtam váltani.
Itt lépett újra képbe a már említett hajléktalan, ő volt olyan kedves, hogy megmutatta, hogy merre van a legközelebbi nyitott büfé, mivel ott bizonyára tudok váltani pénzt. - Ezúton is köszönet neki érte.
Tündér Lala