Mióta megalakult a MÁV-Start, mint vasúti személyszállító részvénytársaság, a vasút fejlődése láthatólag beindult. Persze lehet azt mondani, hogy hülye vagyok, de ez szerintem így van. Legalábbis az elővárosban. Újból középpontba került az utas. Olyan fejlesztések indultak be, amikre már évtizedekkel ezelőtt szükség lett volna, például felújításokba kezdtek. Kipofozták a Déli pályaudvart, Kelenföldi váró belső részét. Felújították a peronokat, és újakat is építettek a régi helyett. A tájékoztatás sokat javult. Teljesen átépítették Érd központját. Felújították Érd-felső, Érd-alsó, Érdliget, Nagytétény-Érdliget, Győr, Győr gyárváros megállóhelyeket is, és újat építettek Barosstelep néven. Sajnos az új állomások közül többet már tönkretettek, mert nem kamerázták be őket...
A MÁV számára fontos az elővárosi közlekedés, hisz a legtöbb utasuk ezeken a vonalakon van. Nem csoda, hogy ide teszik az új vonatokat is, és itt fejlesztenek a legtöbbet. Persze ez nem azt jelenti, hogy csak itt van szükség a fejlesztésekre. Nincs olyan vasúti megállóhely amerre ne kellene pénzt költeni. Nézzünk most képeket a ma átadott, új kelenföldi vágányokról:)
Ha nem látod a képeket, kattints ide!
Kapcsolódó bejegyzések:
BKV-figyelő: Ombudsman, jó reggelt! Videokamera kell a metróba!