Főoldal | 2.oldal | 3.oldal | 4.oldal | 5.oldal | Archívum | Blog-szabályzat
Vasúti szakmai topic | BKV-figyelő | Gál M.
 



Kedden megjelent egy panasz itt a blogon, amiben olvasónk -egy MÁV utas- leírta, hogy elnyelte a pénzét a MÁV egyik automatája, ráadásul nem is keveset, 2000 forintot. Azt tanácsoltam az utasnak, hogy keresse meg az automatát üzemeltető céget, ők biztos segítenek majd neki. Megadtam a cég elérhetőségét, és a mai nap az alábbi levelet kaptam:

Szervusz Mihály!

Írtam a megfelelő címre, ahogy javasoltad, ők továbbították a levelem a Data-Press Kft-nek, ahonnan meg is kaptam a választ. Szeretném kiemelni, hogy nagyon segítőkészek voltak, az ügyben példásan jártak el, ezért jár a pirospont. Ha valakinek hasonló problémája lenne: info@datapress.hu, érdemes megírni a helyszínt, pontos időt, automata számát. Vagy +36 1 3473050. Tehát:


Tisztelt Cím!

Panaszát megkaptam a Protokon Kft-től, melyet kivizsgáltunk. 2009.05.11-én a Keleti pályaudvaron található 21-es számú jegykiadó automata reggel 6:48 perckor meghibásodott, mert belegyűrődött egy 2000Ft-os bankjegy. Sajnos a bankjegyek sokszor okoznak hasonló problémát. Ezúton kérem elnézését a kellemetlenségért és postán tudjuk elküldeni a 2000Ft-ot. Ehhez kérem írja meg postacímét, melyre el tudjuk küldeni a pénzt.

Tisztelettel: XY

Data-Press Kft.


A bejegyzés trackback címe:

https://mavfigyelo.blog.hu/api/trackback/id/tr121120838

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ákibard! 2009.05.14. 10:43:34

NAh, Happy End. Mondtam, hogy visszaadják :-)

De 053yen az a "a4t60atába ragat"??

Ákibard! 2009.05.14. 11:15:15

@Ákibard!: Most olvasom én is f...a gyerek vagyok a Num lockkal... :)) Mentségemre szóljon akkor ébredtem :-P

uzsidoboz vigyáztam 2009.05.14. 11:19:39

Az hagyján, hogy "ragat", de hogy "a4t60atába ragat" -na az már valami! :)

BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2009.05.14. 11:52:03

Én csak a "ragat" elütést láttam, az "a4t60atába"-t nem. Tegnap óta Linux van a kis gépemen, nálam van valami hiba?:)

rickyramirez 2009.05.14. 11:53:46

Nem értem még mindig, hogy mi van, ha valaki látja ezt az esetet (mögötte áll), és ő is megadja az elérhetőségét, mondván, vele történt ez. Akkor mindenkinek küldenek kétezer forintot?

uzsidoboz vigyáztam 2009.05.14. 12:07:40

@BKV figyelő: A cifrábbat Ákibard írta, véletlenül, kommentben. Te pedig a Bkv-figyelőre kitett hivatkozásban ütötted félre, amúgy minden ok, szerintem a Linuxnak nincs köze ezen problémákhoz. :)

@rickyramirez: Nyilván nincs kidolgozott forgatókönyv arra az esetre, ha többen is beküldenek egy azonos esetet. Igazából védekezni se nagyon lehet ellene, maximum azzal, ha rögtön telefonálsz (lehetőleg előbb, mint a leskelődő) ahogy megtörténik a kellemetlenség. Ha úgy tetszik, én is hibáztam, hiszen csak órákkal később, munkából írtam egy levelet, de szerencsére nem is látta senki, ahogy pórul jártam.

matteo14 2009.05.14. 17:37:18

Ha többet ad vissza az automata akkor is szólni kell?

budaf(u)ck 2009.05.14. 23:36:21

Csak nehogy úgy kapja meg a 2000forintot mint én egy éve várom lassan a tavaly nyáron nekem itélt egy egészéves ingyenjegyet, mert bepanaszoltam egy Zamárdis vonatot.Csupán azért mert lehányt ablaku kocsiban utaztunk.És csak ez volt 1osztályú.
A címem,nevem,telszámom elkérték.Megküldtem
És azóta várok.Lassan 1éve.De semmi.
Figyelőnek elküldtem a levelet,képeket.
De sajna nem került ide ki még:

Adani 2009.05.15. 09:32:56

Az elirás amiatt lehet, h be volt kapcsolva a num lock és a laptopokon sokszor a normál billentyűzetre teszik ki a numerikus gombokat ( mert nincs numerikus billenyűzet). Volt mikor órákig szívtunk ezzel volt kolis lakótársam gépénél, h mégis miért csinálja ezt, újratelepítés után. Később jöttem rá ,h basszameg a Num Lock.


A témához szólva örülök ,h happy end lett a vége vannak még olyanok, akik normálisan állnak az ügyfelekhez.

Kagai · http://autostat.hu/markakereskedesek-szervizek 2009.05.15. 14:43:25

Szép eset. Lehet örülni. Tényleg csak az a gáz, hogy itt a postok 99°%-a negatív jellegű. Kész felüdülés egy ilyet kifogni.

budaf(u)ck 2009.05.18. 13:33:41

@Kagai:
Mielött felüdülsz,még nem kapta meg.
Mint fentebb irtam én is kaptam egy ingyen jegyet lassan 1éve várom.

uzsidoboz vigyáztam 2009.05.21. 15:26:21

Üdv!

Ezennel szeretném jelezni, hogy megkaptam a 2000 forintot, postásbácsitól.

Na? :)

Mondtam Misi, elisszuk!
süti beállítások módosítása