Kedden megjelent egy panasz itt a blogon, amiben olvasónk -egy MÁV utas- leírta, hogy elnyelte a pénzét a MÁV egyik automatája, ráadásul nem is keveset, 2000 forintot. Azt tanácsoltam az utasnak, hogy keresse meg az automatát üzemeltető céget, ők biztos segítenek majd neki. Megadtam a cég elérhetőségét, és a mai nap az alábbi levelet kaptam:
Szervusz Mihály!
Írtam a megfelelő címre, ahogy javasoltad, ők továbbították a levelem a Data-Press Kft-nek, ahonnan meg is kaptam a választ. Szeretném kiemelni, hogy nagyon segítőkészek voltak, az ügyben példásan jártak el, ezért jár a pirospont. Ha valakinek hasonló problémája lenne: info@datapress.hu, érdemes megírni a helyszínt, pontos időt, automata számát. Vagy +36 1 3473050. Tehát:
Tisztelt Cím!
Panaszát megkaptam a Protokon Kft-től, melyet kivizsgáltunk. 2009.05.11-én a Keleti pályaudvaron található 21-es számú jegykiadó automata reggel 6:48 perckor meghibásodott, mert belegyűrődött egy 2000Ft-os bankjegy. Sajnos a bankjegyek sokszor okoznak hasonló problémát. Ezúton kérem elnézését a kellemetlenségért és postán tudjuk elküldeni a 2000Ft-ot. Ehhez kérem írja meg postacímét, melyre el tudjuk küldeni a pénzt.
Tisztelettel: XY
Data-Press Kft.